تبیان، دستیار زندگی
عوامل و بازیگران فیلم ـ مجموعه " حضرت یوسف (ع)" این روزها در بیابان‌های رباط کریم مشغول کار هستند و به زودی برای ادامه کار به شهرک سینمایی دفاع مقدس بازمی‌گردند. فرج‌اله سلحشور درباره آخرین وضعیت تولید پروژه "حضرت یوسف (ع)" ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلمبرداری "حضرت یوسف (ع)" در رباط کریم ادامه دارد


عوامل و بازیگران فیلم ـ مجموعه " حضرت یوسف  (ع)" این روزها در بیابان‌های رباط کریم مشغول کار هستند و به زودی برای ادامه کار به شهرک سینمایی دفاع مقدس بازمی‌گردند.

فرج‌اله سلحشور درباره آخرین وضعیت تولید پروژه "حضرت یوسف (ع)" گفت: "ما هم اکنون در بیابان های رباط کریم مشغول ضبط صحنه های مزارع گندم و ذخیره سازی سیلوهای حضرت یوسف هستیم. چند روزی در این مکان کار داریم و مجدداً به شهرک انقلاب و دفاع مقدس برمی گردیم. در مجموع هم بیش از 70 درصد از مجموعه تلویزیونی "حضرت یوسف (ع)" فیلمبرداری شده است."

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده "حضرت یوسف (ع)" در پاسخ به این سئوال که آیا رسیدن 50 درصد از حق پخش این مجموعه به شما صحت دارد یا نه، گفت : "هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده، البته صحبت هایی شده نه اینکه 50 درصد از رایت به ما تعلق بگیرد، بلکه یک بار با آقای ضرغامی صحبت شد که اگر ما بتوانیم برای این مجموعه مشتری خارجی پیدا کنیم و آن را بفروشیم، 50 درصد از هزینه رایت به ما تعلق می گیرد، اما اگر خودشان مشتری خارجی پیدا کنند این قضیه منتقی است. چنین صحبتی شده، ولی هنوز اتفاقی نیفتاده و آینده همه چیز را مشخص می کند."

مجموعه تلویزیونی "حضرت یوسف (ع)" داستان زندگی این پیامبر را از زمان تولد تا میانسالی روایت می کند. فیلمبرداری این سریال در 40 قسمت از اوایل خرداد سال 83 شروع شده است. حسادت برادران یوسف به وی، فروخته شدن این پیامبر به عنوان برده، توجه زلیخا به او، زندانی شدن حضرت یوسف، به عزیزی مصر رسیدن آن حضرت و ... از جمله ماجراهایی است که در این فیلم ـ مجموعه روایت خواهد شد.

در این پروژه حدود 180 بازیگر ایفای نقش می کنند. محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، فرشته سرابندی، فرامرز مهرجو، زهرا سعیدی، مریم بخشی، سودابه علیپور، کورش زارعی، مجید صیادی، محمد قاسم پورستار، میترا خواجه ئیان، مرتضی هاشم‌خانلو، نگین صادقی پور و ایمان خسروی از جمله بازیگران اصلی آن هستند. همچنین مجید میرفخرایی مدیر هنری و طراح لباس، رسول احدی مدیر فیلمبرداری، فرهاد علیزاده آهی طراح صحنه، سعید ملکان طراح چهره پردازی، احمد امیری مدیر صدابرداری و روزبهانی مدیر جلوه های ویژه رایانه ای با این پروژه همکاری می کنند. "حضرت یوسف (ع)" در سیمافیلم تولید می شود.

لینک :

بازیگر خارجی در مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف(ع)

بازیگر نقش یوسف، پیدا شد

مجموعه حضرت یوسف(ع)، كلید می‍خورد

یوسف به کنعان رسید

زندگینامه سیدمهدی شجاعی