تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه خط «ربنا» از 27 خرداد ماه تا 11 تیر ماه در باغ موزه هنر ایرانی از ساعت 18 تا 23 میزبان علاقه مندان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط «ربنا»

title

رضا بنی اردلان گفت: گروه هنری «کژ و راست» با هدف بکارگیری استعدادهای جوانان و استفاده از ایده های نو، برای اولین بار نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط «ربنا» را بر پا می کند که در آن 40 اثر از هنرمندان با موضوع «ربنا» به نمایش در می آید.
وی ادامه داد: گروه طراحی و ایده پردازی «کژ و راست» مجموعه ای از برنامه ریزان پویا در حوزه فرهنگ و هنر کشور است. گروه «کژ و راست» با تکیه بر توانایی های بالا و انگیزه های والای خود، ایفای نقش پلی ارتباطی میان هنرمندان و سایر سطوح مردم را بر عهده گرفته و به معنای عام تر هنر را به بستر جامعه می خواهد ببرد.
بنی اردلان افزود: هنر در مفهوم واقعی خود، آنچنانکه مد نظر هنرمندان بوده، هیچ گاه حضور پر رنگی در متن اجتماع نداشته است. گروه هنری ما با ترسیم چشم اندازی بلند برای فعالیت های خود، مصمم به جبران این کاستی ها و دخیل کردن هر چه بیشتر هنر در زندگی مردم است که امیدواریم توانسته باشیم قدمی در راه گسترش هنر برداشته باشیم.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثاری از غلامحسین امیرخانی، نصرالله افجه ای، اسرافیل شیرچی، محمد احصایی، محسن دایی نبی، احمد آریا منش، سالار احمدیان، کیخسرو خروش، امید خاکباز، جلیل رسولی، علیرضا سعادتمند، عین الدین صادق زاده، محمد فلسفی، محمد محمد پور، سعید نقاشیان و مهدی فلاح است.
نمایشگاه خط «ربنا» از 27 خرداد ماه تا 11 تیر ماه در باغ موزه هنر ایرانی از ساعت 18 تا 23 میزبان علاقه مندان است.


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .