تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاهی از آثار هنرجویان دانش آموخته عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران از روز دوشنبه 4 مردادماه در نگارخانه گل نرگس گشایش می یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدردانی عکاسان از محیط بانان

نمایشگاهی از آثار هنرجویان دانش آموخته عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران از روز دوشنبه 4 مردادماه در نگارخانه گل نرگس گشایش می یابد.

قدردانی عکاسان از محیط‌بانان

در این نمایشگاه که با موضوع طبیعت و باهدف پاسداشت تلاش محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود، تعداد 18 تن از علاقمندان به هنر عکاسی با آثاری در حوزه عکاسی طبیعت تعداد 40 قطعه عکس رنگی در اندازه 40 در 60 سانتیمتر را به نمایش می گذارند.

عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عبارتند از فاطمه احمدیان مقدم، امیراحسان اسماعیلی، رزیتا بهروان، شیوا حمیدی، طاهره (شیدا) حیدری، ریحانه خداویسی، سروش رحمانی، پویا زعفرانی، روزبه ساعتی، مهدی سروری، فریبا شفیعی، علیرضا عبدالهی، الهه علیرضالو، صدیقه قاضی نظام، وحید قلی بیگیان، فاطمه کلانتری، صبرا محمدنژاد، صبا مرادی و عالیه هاشمی.

عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه با اراده ای گروهی نسبت به پاسداشت شخصیت متعهد محیط بانان تلاش کردند تا با ثبت زیبایی هایی از دامان طبیعت ایران اسلامی و نمایش آنها با هشتگ های #عکاسان_حامی_محیط_زیست و #من_محیط_بان_هستم در شبکه های اجتماعی نسبت به 119 شهید این عرصه ادای احترام کنند.

نمایشگاه گروهی عکس طبیعت دانش آموختگان عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران ساعت 17 روز دوشنبه 4 مردادماه 1395 گشایش یافته و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان 13 مردادماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 18 و پنجشنبه ساعت 9 تا 12 از ژس های ارائه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه گل نرگس در تهران، خیابان استاد شهید مطهری، حدفاصل خیابان های سلیمان خاطر و سهروردی، شماره 130، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران واقع شده است.


ایلنا