تبیان، دستیار زندگی
در این بازی باید خرگوش ها در خانه هایی که با جواب ضرب مشخص شده قرار بگیرند، صورت درست بودن جواب خرگوش ها در خانه مورد نظر می مانند و در غیر این صورت به جای اولیه خود بر می گردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی ضرب خرگوش

بازی ضرب خرگوش


یک بازی ساده و در عین حال مهیج به منظور تقویت عمل  ضرب دانش آموزان است.  در این بازی دانش آموزان باید سعی کنند با استفاده از دستورات داده شده بازی را انجام دهند. این بازی با توجه به محیط جذاب و ساده برای دانش آموز می تواند بسیار جذاب باشد. این بازی به دانش آموزان کمک می کند تا در این مبحث توانایی انجام سریع عمل ضرب را پیدا کنند.
در این بازی هنگام ورود به بازی شما با یک سری از مجموعه اعداد ١ تا ١٠ برای شما مشخص می شود. در این مرحله شما می توانید به دلخواه یک عدد را برای بازی خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب عدد شما به صفحه اصلی بازی هدایت می شوید در این قسمت ١٠ خانه برای شما نمایان می شود که در این خانه ها یک سری صورت مساله نوشته شده که شما باید جواب آن ها را از میان اعداد موجود انتخاب کرده و در سر جای مناسب قرار دهید.
در صورت درست بودن جواب خرگوش ها در خانه مورد نظر می مانند و در غیر این صورت به جای اولیه خود بر می گردند. در اینجا برای شما مثالی زده می شود تا شما این قسمت را به طور کامل متوجه شوید.
در تصویر بالا که مربوط به خود بازی می باشد شما بر روی هر خانه ضرب مربوط به عدد ٤ بر روی قسمت بالای خانه ها نوشته شده است شما باید در میان اعداد موجود که درون مربع هایی که در دست خرگوش ها نوشته شده،عدد مورد نظر را پیدا کرده و آن خرگوش را به وسیله ماوس کشیده و به خانه مورد نظر هدایت کنید. که در این فسمت گزینه مورد نظر و درست خرگوشی که عدد ٤ در دست دارد است.  در قسمت بالای بازی گوشه سمت راست یک علامت فلش جرخشی کشیده شده است شما رد طول بازی می توانید با کلیک کردن بر روی این گزینه نوع عددی را که برای ضرب انتخاب کرده این عوض کنید. دو گزینه زیر فلش وجود دارد که هر کدام از بالا به ترتیب تعداد جواب های درست نوشته شده توسط شما و تعداد جواب های غلط را نشان می دهد.با توجه به توضیحات داده شده در این بخش برای این بازی شما حالا می توانید بازی خود را به راحتی و با دقت انجام دهید .



برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.




مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت