تبیان، دستیار زندگی
این طرح با هدف ایجاد شغل برای کاربران تأیید نهایی تبیان تدوین شده است. همچنین تبیان قصد دارد با این کار ظرفیت فعالیت های اقتصادی و فروش های اینترنتی خود را افزایش دهد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح اشتغال زایی کاربران

اشتغال زایی

این طرح با هدف ایجاد شغل برای کاربران تأیید نهایی تبیان تدوین شده است. همچنین تبیان قصد دارد با این کار ظرفیت فعالیت های اقتصادی و فروش های اینترنتی خود را افزایش دهد. این تعامل دو جانبه نه تنها انگیزه ی عضویت در سایت تبیان را ارتقاء می دهد و زمینه ای برای درآمدزایی کاربران ایجاد می کند، بلکه در این بستر تولید کنندگان و فروشندگان کالا و ارائه کنندگان خدمات نیز بهره مند می شوند.

در این طرح 2 مسیر کلی در دراز مدت پیش بینی شده و مدنظر گرفته است:

1) کلیه کاربران تأیید نهایی با طی کردن این دوره آموزشی کوتاه مدت و مجازی می توانند به عنوان بازاریاب فعالیت کنند. به این ترتیب و به صورت بالقوه به تعداد کاربران تأیید نهایی بازاریاب برای محصولات و خدمات ارائه شده توسط تبیان ایجاد خواهد شد.

2) در بین این طیف گسترده کاربران که کدبازاریابی دریافت کرده اند این امکان وجود دارد که تعدادی از افراد به صورت ویژه و تخصصی و یا برای محصولات خاصی فعالیت گسترده داشته باشند. در این صورت تبیان با این افراد خاص ارتباط ویژه ای برقرار کرده و با ارائه سرویس های خاصی این تعامل را گسترش دهد.

برای تحقق این اهداف این دوره آموزش مجازی طراحی شده است. شما پس از گذراندن این دوره ی کوتاه کد بازاریابی دریافت می کنید و قادر خواهید شد با این کد برای محصولات و خدمات ارائه شده بازاریابی کنید. در درس بعد شیوه های بازاریابی و نکات اساسی در آن ارائه می شود. در سه درس پایانی شما با بخش های مختلفی که می توانید به عنوان بازاریاب فعالیت داشته باشید، آشنا می شوید و مراحل فرآیند یک خرید و وارد کردن کد بازاریابی را مرور می کنید.

برای آنکه خریدار انگیزه داشته باشد که کد بازاریابی را وارد کند تبیان به خریدار درصدی تخفیف متناسب با نوع محصول ارائه می کند. شما هم به عنوان بازاریاب از این معامله سودی را دریافت می کنید این امکان وجود دارد که با مراجعه به کارنامه ی فعالیت خود میزان سودی را که به حساب شما رفته است، مشاهده کنید. تبیان در بازه های زمانی معین سود شما را به حسابتان واریز می کند.

امیدواریم این دوره ی آموزشی مجازی شما را قادر کند تا این مراحل را به خوبی فرا گیرید و وارد بازار کار شوید. همچنین انجمن تخصصی بازاریابان تبیان دایر شده است تا شما بتوانید مشکلات، پیشنهادات و تجربیات خود را مطرح کنید. این انجمن در حال حاضر فقط برای کسانیکه در این طرح ثبت نام کرده اند قابل رؤیت است.

خوب است به تدریج با مشاهده ی مباحث، پاسخ ها و تبادل افکار صورت گرفته در این انجمن از تجربه ی کسانیکه کار بازاریابی را در این طرح آغاز کرده اند استفاده کنید تا بتوانید گام های بلندتری در این مسیر بردارید.

بازگشت