تبیان، دستیار زندگی
فهرست اسامی 55 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در شهر تهران به منظور دسترسی آسان داوطلبان در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل قرار داده شده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فهرست پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور و هدایت تحصیلی در تهران

فهرست پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور و هدایت تحصیلی در تهران

فهرست اسامی 55 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در شهر تهران به منظور دسترسی آسان داوطلبان در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل قرار داده شده است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،  هدف از ایجاد پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری توسط آموزش و پرورش جلوگیری از اغواگری مراکز غیرعلمی و کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت آنها در راستای کسب موفقیت‌های تحصیلی است.

شایان ذكر است مشاوران متخصص در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور شهر تهران حضور دارند و این مشاورها در طول سال به طور مستقیم با دانش آموز و خانواده او مرتبط بوده و به ویژگی‌های فردی و اجتماعی داوطلبان آشنایی دارند و بهتر می‌توانند در تعیین اولویت‌های رشته شهرها به داوطلب کمک کنند.

* هزینه مشاوره انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش، یک پنجم مراکز غیردولتی

بر اساس این گزارش هزینه استفاده از خدمات مشاوره ای انتخاب رشته پایگاه ها (از قبیل: انتخاب رشته رایانه ای، مشاوره گروهی و فردی، چاپ انتخاب رشته سازمان سنجش و...) برای داوطلبان متقاضی به ازای 30 دقیقه مشاوره و راهنمایی مبلغ 670000 ریال برای مناطق 15-16-17-18 و 19 و مبلغ 780000 ریال برای سایر مناطق، تعیین شده است و ارائه مشاوره به داوطلبان در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور شهر تهران یک پنجم آموزشگاه‌ها و مراکز غیردولتی است.

همچنین به میزان پنجاه درصد تخفیف برای فرزندان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و همكاران فرهنگی در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده مراکز و پایگاه های مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسر سال 1395 اینجا کلیک کنید.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .