تبیان، دستیار زندگی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: کنکور‌ی‌ها با کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنکور‌ی‌ها با کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: کنکور‌ی‌ها با کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند.

کنکور

سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره برگزاری کنکور کارشناسی در روزهای 5 تا 7 خرداد گفت: ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های برگزاری کنکور حاضر خواهند بود تا مشکلی برای داوطلبان پیش نیاید.

وی افزود: برای آنکه داوطلبان بتوانند به راحتی و سهولت در محل برگزاری امتحان خود حاضر شوند هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا دواطلبان با نشان دادن کارت ورود به جلسه آزمون خود بتوانند در محدوده اجرای طرح زوج و فرد تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ورود داوطلبان به منطقه طرح ترافیک نیز گفت: از آنجا که این محدوده با دوربین‌های کنترل طرح ترافیک رصد می‌شوند نمی‌توان دوربین‌ها را خاموش کرده و یا با نشان دادن کارت ورود به جلسه از آن گذر کرد.

رییس سازمان سنجش در نشست خبری ازمون سراسری سال 1393 : یک میلیون و 31 هزار و 322 نفر در ازمون امسال شرکت کرده‌اند.

جزئیات قانون جدید کنکور برای داوطلبان سال آینده

یك میلیون و 31 هزار و 322 نفر در آزمون امسال شركت كرده‌اند.

آزمون سراسری سال 1393 در پنج گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی به طور همزمان در روزهای 5 لغایت 7 تیرماه در 364 شهرستان و بخش مختلف كشور و 15 كشور خارجی برگزار خواهد شد.

نسبت حضور داوطلبان در این آزمون به ترتیب 59.04 درصد خانم ها و 40.96 درصد آقایان است.

نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1393 براساس برنامه زمانی نیمه اول مردادماه بوده و نتایج نهایی این آزمون در نیمه دوم شهریورماه سال 1393 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.


مرکز یادگیری سایت تبیان

سازمان سنجش و همشهری آنلاین