تبیان، دستیار زندگی
مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پزشکی سال 89 این دانشگاه را از روز سه شنبه 29 تیرماه اعلام کرد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزیع کارت کنکور پزشکی دانشگاه آزاد از 29 تیرآرشیو شد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پزشکی سال 89 این دانشگاه را از روز سه شنبه 29 تیرماه اعلام کرد.

 دانشگاه آزاد

به گزارش مهر ، توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی http://www.azmoon.org/ از ساعت 11 سه شنبه 29 تیرماه آغاز می شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

آزمون رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه اول مرداد برگزار خواهد شد.

داوطلبان این آزمون می توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اند، به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است.

داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت باید روزهای سه شنبه 29 تا پنجشنبه 31 تیرماه صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

داوطلبان برای اطلاع بیشتر می توانند به اطلاعیه ای که روز یکشنبه 27 تیرماه از طریق روزنامه آفرینش منتشر و به طور همزمان در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون قابل مشاهده است، مراجعه کنند.


جام جم آنلاین

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نوربخش