تبیان، دستیار زندگی
با توجه به اینكه تعدادی از داوطلبان در مهلت تعیین شده، موفق به انجام مراحل ثبت نام در آزمون سراسری سال 1390 نشده اند ترتیبی داده شد تا این مهلت كه قرار بود فردا، 28 آذرماه به اتمام برسد به مدت سه روز تمدید شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید مهلت ثبت نام كنكور 90 آرشیو شد

تهران - معاون سازمان سنجش آموزش كشور از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان شركت در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1390 به مدت سه روز و تا چهارشنبه، اول دی ماه امسال خبر داد. 

سازمان سنجش کشور

" ابراهیم خدایی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: با توجه به اینكه تعدادی از داوطلبان در مهلت تعیین شده، موفق به انجام مراحل ثبت نام در آزمون سراسری سال 1390 نشده اند ترتیبی داده شد تا این مهلت كه قرار بود فردا، 28 آذرماه به اتمام برسد به مدت سه روز تمدید شود.

کنکور

به گفته وی، از روز 16 آذرماه تا صبح امروز، بیش از 500 هزار داوطلب با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، برای شركت در كنكور 1390 ثبت نام كرده اند.

آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور سال 1390 در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنج شنبه و جمعه، 9 و 10 تیرماه و صبح روز شنبه 11 تیرماه در حوزه های امتحانی سراسر كشور و خارج از كشور برگزار خواهد شد.


خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مرکز یادگیری سایت تبیان - تنظیم: نوربخش