تبیان، دستیار زندگی
معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش، ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگیر دانشگاه پیام ‌نور در اوایل آبان صورت می‌پذیرد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت‌ نام دوره‌های فراگیر پیام‌نورآرشیو شد

زمان احتمالی ثبت نام دوره ی بعدی آزمونهای فراگیر پیام نور

جام جم آنلاین: معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش، ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگیر دانشگاه پیام ‌نور در اوایل آبان صورت می‌پذیرد.

عبدالله معتمدی معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور در گفت و گو با فارس با بیان این‌كه این دانشگاه پیگیر آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر در اوایل آبان ماه است، افزود: دانشگاه پیام‌نور در حال هماهنگی با سازمان سنجش آموزش كشور برای آغاز ثبت‌نام دوره فراگیر در اوایل آبان است و پس از موافقت این سازمان ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان صورت می‌پذیرد.

تاریخ ثبت نام آزمون تحصیلات تکمیلی 1389

وی گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش آموزش كشور ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در بهمن و آغاز كلاس‌های این دانشجویان از اسفند ماه خواهد بود.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با اشاره به دعوت از پذیرفته‌شدگان آزمون دكترای این دانشگاه برای مصاحبه گفت: مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله كتبی آزمون دكترای دانشگاه پیام‌نور از 3 مهر آغاز و تا 11 مهر ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم : نسرین صادقی