تبیان، دستیار زندگی
Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار می دهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود Nitro Pro v10.5.7.32 -  نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

دانلود nitro pro v10.5.7.32 -  نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

محتوای آموزشی
فرایندی است مستمر كه به صورت مجموعه ای، مفاهیم متشكل و كلی و مجموعه نیازهای ، آموزشی را براساس تدبیری راهبردی و موضوعی هدایت می كند و شامل كلیه نیازهای آموزشی جامعه اعم از نیازهای فردی و اجتماعی و همچنین اولویت ها و مقاصد و اهداف براساس سیاست ها و خط مشی های مورد نظر، اطلاعات و دانش مطابق با نیازها، وسایل و ابزارهای لازم برای تحقق اهداف می باشد.
 
برای تولید محتوای الکترونیکی از یک سری نرم افزار استفاده می کنیم که نرم افزار ساخت PDF یکی از آن ها می باشد.


PDF چیست؟

PDF فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.

به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.


Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند.

پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود. نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است.

Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار می دهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار می روند.

همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است كه از آن ها می توان به امكان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال كد گذاری های 40-bit و 128-bit كلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ كپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی، یكی از بهترین نرم افزار های كار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود كه چنانچه زیاد با فایل های PDF سروكار دارید حتما از آن استفاده نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro Pro:


- ایجاد و ساخت فایل های PDF از بیش از 300 نوع فایل فرمت دیگر
- ساخت فایل های PDF تنها با یک کلیک
- ویرایش های تصویری، متنی محتویات فایل های PDF
- تبدیل فایل های PDF به فایل های Microsoft Word, WordPerfect, OpenOffice برای استفاده دوباره
- استخراج متن و تصاویر درون فایل های PDF
- قرار دادن یادداشت بر روی فایل های PDF
- ترکیب نمودن فایل های documents, spreadsheets, presentations در قالب یک فایل PDF
- محافظت از فایل های PDF و ایجاد محدودیت در برابر خواندن، ویرایش، استخراج محتویات و چاپ
- پسورد گذاری با استفاده از سیستم های کدگذاری 40-bit و 128-bit
- ساخت فرم در فایل های PDF برای وارد نمودن اطلاعات توسط کاربر
- جستوی کامل و با امکانات فایل های PDF و ساخت Index برای جستجوی آسان
- چاپ با کیفیت و حرفه ای فایل های PDF
- ضمیمه نمودن فایل صوت به فایل PDF
- اضافه نمودن Stamp
- پشتیبانی از زبان فارسی در ساخت فایل های PDF از طریق نرم افزار Word
- و ...

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.

مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآورنده وتنظیم: علی سرمدی