تبیان، دستیار زندگی
مجموعه ای ضروری و نیازی قطعی برای هرکسی که در حال فراگیری زبان انگلیسی در هر سطحی، می باشد. پس از تحقیقات گسترده ای که برای آماده کردن این مجموعه ارزشمند صورت گرفته ، راهکار این مجموعه شفاف سازی نکات کلیدی قوانین مکالمه و نوشتن برای استفاده روزمره شما ...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش کاربرد گرامر در مکالمه و نوشتار

معرفی نرم افزار: Cambridge Grammar of English

هر روز که می گذرد، جهان یک گام به سوی کشف ناشناخته ها و تغییر و دگرگونی پیش می رود. مرزهای ناشناخته ی جهان هستی یکی پس از دیگری درنوردیده می شوند. جهان در حال گذر و دگرگونی است. در این بین اگر انسان تنها نظاره گر باشد و هم گام با دگرگونی جهان، خود نیز دگرگون نشود، می توان گفت شکست خورده و در انتها بدون هیچ تلاشی برای ارتقای سطح زندگی خود و اطرافیانش این جهان را بدرود می گوید. اما آن کس که در تلاش برای هم گام شدن با دستآوردهای بشری است، در واقع فلسفه ی آن دستآوردها را شناخته و درک کرده است.

بسیاری از علوم در گذشته به سختی فهمانده و تدریس می شدند؛ حال آن که امروزه بسیاری از علوم تبدیل به مهارت هایی شده اند که هر کدام راه و روش و به اصطلاح قِلِقِ ویژه ی خود را دارند تا حدی که می توان برچسب یادگیری به روش ساده را بر هر کدام از آن ها چسباند.

بی شک آموزش زبان انگلیسی از مواردیست که
همواره با مشکلاتی همراه بوده است Cambridge Grammar of English مجموعه ای ضروری و نیازی قطعی برای هرکسی که در حال فراگیری زبان انگلیسی در هر سطحی، می باشد. پس از تحقیقات گسترده ای که برای آماده کردن این مجموعه ارزشمند صورت گرفته، راهکار این مجموعه شفاف سازی نکات کلیدی قوانین مکالمه و نوشتن برای استفاده روزمره شما می باشد. این مجموعه شامل یک کتاب و یک سی دی می باشد که ساختاری کاربر پسند را دارا می باشند.

سی دی این مجموعه به شما اجازه می دهد تا مواردی که مورد نیاز شما است را به سرعت جستجو کنید ، فایل های صوتی کتاب آموزشی مجموعه را داشته باشید تا مثال های موجود در کتاب را به صورت شنوایی نیز جواب دهید و برای بهبود مکالمه خود از آن استفاده کنید ، به دیکشنری آنلاین وبسایت کمبریج متصل شوید و معنی کلمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو نمایید و … . هدف اصلی این مجموعه رعایت ساختار صحیح جمله سازی و گرامر درست انگلیسی می باشد.

جهت دریافت نرم افزار کلیک کنید

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه: علیرضا سرمدی

تنظیم: مریم فروزان کیا