تبیان، دستیار زندگی
در راستای افزایش سطح توانایی و مهارت خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه، والدین دانش آموزان كلاس اول در شهریور ماه 95 آموزش می بینند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول

در راستای افزایش سطح توانایی و مهارت خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه، والدین دانش آموزان كلاس اول در شهریور ماه 95 آموزش می بینند.

آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول

مرکز یادگیری سایت تبیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، حمیدی معاون آموزش ابتدایی شهر تهران گفت: در راستای افزایش سطح توانایی و مهارت خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه، والدین دانش آموزان كلاس اول در شهریور ماه 95 آموزش می بینند.

این آموزش ها به منظور آشنایی والدین با رویكردهای اموزشی و پرورشی دوره ابتدایی، نحوه ارزشیابی كیفی توصیفی و هم چنین آشنایی با ضوابط و قوانین مدرسه و محتوای دروس قبل از شروع سال تحصیلی برگزار می گردد.
معاون آموزش ابتدایی شهر تهران گفت: والدین پس از انجام فرآیند سنجش نوآموز خود و ثبت نام قطعی در مدارس محدوده خود با برنامه ریزی مدرسه در این آموزش شركت می نمایند.

شایان ذكر است برای اجرای مطلوب این برنامه كارگروهی متشكل از معاون آموزش ابتدایی، كارشناس گروه های آموزشی، مسئول انجمن اولیا و مربیان و مدرسان آموزش خانواده در سطح مناطق تشكیل شده است.

هم چنین مقرر شده است بسته های آموزشی در قالب كتاب، نرم افزار در اختیار اولیای دانش آموزان قرار گیرد.

منبع: اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران