تبیان، دستیار زندگی
در این حراج 77 اثر تجسمی در قالب تابلوهای نقاشی، مجسمه، عکس و خط نقاشی از هنرمندان سرشناس کشور از جمله: نصراله افجه ای، مهرداد محب علی، فریدون آو، شهریار احمدی، تاها بهبهانی، صادق تبریزی، شهلا حسینی، جلال شباهنگ، عین الدین صادق زاده، علی شیرازی، علی...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : یگانه داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین حراج آثار هنرهای تجسمی در خیریه رعد

سومین حراج آثار هنرهای تجسمی در خیریه رعد

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ سومین حراج آثار هنرهای تجسمی رعد با مشارکت هنرمندان برجسته کشور به نفع فعالیت های آموزشی و توانبخشی توان یابان از 23 بهمن در گالری و سالن همایش این خیریه برگزار خواهد شد.
 در این حراج 77 اثر تجسمی در قالب تابلوهای نقاشی، مجسمه، عکس و خط نقاشی از هنرمندان سرشناس کشور از جمله: نصراله افجه ای، مهرداد محب علی، فریدون آو، شهریار احمدی، تاها بهبهانی، صادق تبریزی، شهلا حسینی، جلال شباهنگ، عین الدین صادق زاده، علی شیرازی، علی گلستانه و ...  به حراج گذاشته خواهند شد.


 بر پایه این گزارش آثار هنری قابل عرضه در این حراج ابتدا به مدت یک هفته  از 23  تا 29 بهمن ساعت 16 تا 21 در بخش نمایشگاهی در معرض نگاه علاقه مندان به آثار هنری قرار خواهد گرفت تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه فرصتی برای شناخت بیشتر هنرمندان و مالکان آثار فراهم شود، سپس آثار به نمایش درآمده در روز جمعه 30 بهمن در سالن همایش رعد به فروش خواهد رسید.
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای رویت آثار به پایگاه اینترنتی حراج خیریه رعد به نشانی:  www.raadauction.com   مراجعه نموده و برای ثبت نام و شرکت در حراج با شماره تلفن 88371100 تماس حاصل فرمایند.


 مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرك غرب فاز ۲ خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی شماره ۷۴ واقع شده است.

بخش مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: نسرین صادقی