تبیان، دستیار زندگی
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه از برگزاری دومین نمایشگاه باز باران پایتخت در شهریورماه خبر داد و گفت: در پی مذاکرات صورت گرفته با صنف لوازم التحریر در تلاشیم لوازم مورد نیاز دانش آموزان ۲۰الی ۳۰ درصد کمتر از قیمت های موجود در بازار آزاد عرضه شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دومین نمایشگاه باز باران پایتخت

نمایشگاه باز باران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه از برگزاری دومین نمایشگاه باز باران پایتخت در شهریور ماه خبر داد و گفت: در پی مذاکرات صورت گرفته با صنف لوازم التحریر در تلاشیم لوازم مورد نیاز دانش آموزان ۲۰ الی ۳۰ درصد کمتر از قیمت های موجود در بازار آزاد عرضه شود.


عبدالهی با اعلام اینکه نمایشگاه باز باران ۹۴ در سه نقطه از تهران برگزار می شود، تصریح کرد: در سال گذشته نمایشگاه باز باران در ده مکان برگزار شد، اما امسال در نظر داریم با نگاهی تخصصی تر از شمار جانمایی ها کاسته و نمایشگاه در باغ موزه کتاب، بوستان ولایت و پیاده راه ۱۷ شهریور میدان امام حسین(ع) دایر شود.


وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه باز باران در سه مکان، اما با متراژی بیش از سال گذشته برگزار می شود، افزود: شرکت نشر شهر، فروشگاه های شهروند، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل به همراه معاونت اجتماعی شهرداری تهران دراجرای دومین نمایشگاه باز باران مشارکت دارند و مسئولیت اجرای این نمایشگاه بر عهده معاونت خدمات شهری است.


وی همچنین از نهایی شدن شخصیت های کارتونی که قرار است بر روی لوازم التحریر منقش شوند خبر داد و عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم برای طرح ها، خدمات و امکانات مورد نیاز شهروندان صورت گرفته و سفارش ساخت لوازم التحریر نیز داده شده است.

عبدالهی ادامه داد: همچنین در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه باز باران پایتخت، البسه مورد نیاز همچون مانتو، کیف و کفش و سایر لوازم مورد نیاز خانواده ها نیز طراحی شده و در حال آماده است.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: در نظر داریم با توجه به نیازسنجی های کنونی و نظرسنجی از شهروندان در نمایشگاه سال گذشته، دومین باز باران پایتخت کیفی تر از سال گذشته برگزار شود تا خانواده ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، کمترین دغدغه ای برای تهیه مایحتاج تحصیل فرزندانشان نداشته باشند.

نمایشگاه باز باران

معاون شهردار تهران همچنین از برگزاری نمایشگاه اسباب بازی شهر تهران در پیاده راه ۱۷ شهریور خبر داد و گفت: در نظر داریم پوسته بیرونی پیاده راه را به فروشگاه های دائمی فروش الیسه نوجوانان اختصاص دهیم و وسط پیاده راه را به نمایشگاه اسباب بازی کودکان.


وی با یادآوری اینکه نمایشگاه اسباب بازی شهر تهران به مدت ۱۰ روز تا پیش از فرارسیدن ایام ماه محرم دایر خواهد بود، بیان کرد: نمایشگاه اسباب بازی تهران تا یک هفته پیش از آغاز ماه محرم در محور ۱۷ شهریور دایر خواهد بود و پس از آن مراسم آئینی سوگواری حضرت اباعیدالله حسین(ع) در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.


به گفته وی  همزمان با برگزاری نمایشگاه اسباب بازی پایتخت نکته حائز اهمیت آن است که در تلاش شده در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه، شهروندان این فرصت را داشته باشند تا وسایل بازی کودکان شان را با تخفیف ۲۰درصدی و برگرفته از کاراکترهای ایرانی- اسلامی خریداری و تهیه کنند.


مرکز یادگیری سایت تبیان -منبع:خبرگزاری مهر

تنظیم: مریم فروزان کیا