تبیان، دستیار زندگی
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان دومین رالی خیریه رعد توسط مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و با همكاری هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران روز جمعه 6 آذر ماه در تهران برگزار می شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دومین دوره رالی خیریه رعد

برگزاری دومین دوره رالی خیریه رعد


همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان دومین رالی خیریه رعد توسط مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد  و با همكاری هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران روز جمعه 6 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این مسابقه خانواده محور كه برای گرامیداشت روزجهانی معلول برگزار خواهد شد، ساعت 9 صبح روز جمعه 6 آغاز و تا ساعت 14 ادامه خواهد یافت و از تفاوت‌های برجسته آن    می‌توان به رقابت افراد دارای معلولیت و اشخاص غیر معلول اشاره کرد.
براساس این گزارش رالی خیریه رعد در دو کلاس افراد دارای معلولیت و غیر معلول برگزار خواهد شد و هر تیم مركب یك نفر راننده و یك نفر نقشه خوان و دو نفر همراه خواهد بود که شرکت‌کنندگان در مسیر‌های درون شهری با یکدیگر به رقابت می پردازند؛ همچنین کلاس آموزشی نقشه‌خوانی برای شرکت کنندگان پیش از مسابقه در مجتمع رعد برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش به نفرات برگزیده جوایز نفیسی به همراه کارت عضویت یک‌ساله فدراسیون اتومبیلرانی اهدا می‌شود.
اولین دوره رالی خانوداگی خیریه رعد سال گذشته با حضور 45 شرکت کننده به مسافت 100 کیلومتر در منطقه غرب تهران برگزار شد.


شایان ذكر است، علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقه می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 2 آذر  با شماره تلفن 88371096 روابط عمومی مجتمع رعد تماس حاصل نموده و اطلاعات بیشتری را  از پایگاه اطلاع‌رسانی رعد به نشانی اینترنتی:www.raad-charity.org  دریافت کنند.

مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی