تبیان، دستیار زندگی
مسابقه ی فرمانده، ویژه ی هفته ی دفاع مقدس از دوشنبه، 31 شهریور، همزمان با آغاز این هفته، هر روز از ساعت 14 تا 15 از گروه اندیشه ی رادیو جوان تقدیم مخاطبان می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرماندهان در رادیو


مسابقه ی فرمانده، ویژه ی هفته ی دفاع مقدس از دوشنبه، 31 شهریور شروع شده و هر روز از ساعت 14 تا 15 از گروه اندیشه ی رادیو جوان تقدیم مخاطبان می شود.

فرماندهان در رادیو

در این مسابقه که با حضور فرماندهان سال های دفاع مقدس، به عنوان داور و جوانان نخبه و برگزیده ی ایران برگزار می شود، شرکت کنندگان در مواجهه با موقعیت های جنگی به طرح ایده های خود برای گذر از این موقعیت ها خواهند پرداخت.

مسابقه ی فرمانده با هدف یادآوری حماسه های سالهای دفاع مقدس، بازخوانی تاریخ پر افتخار ایران، ذکر خلاقیت های فرمانده هان جوان در عین محدودیت های موجود و همچنین درخشش خلاقیت ها و توانمندی های جوانان امروز تهیه شده.

در این مسابقه جوانان خلاق دیروز و امروز ایران در فضایی صمیمی به گفتگو خواهند پرداخت.

در قسمت های مختلف این برنامه، رتبه های برتر آزمون سراسری، مخرعین، کارآفرینان جوان و دانشجویان برگزیده ی دانشکده های نظامی در کنار سرداران حماسه آفرین و به نام ارتش، سپاه و بسیج، فرماندهان تخریب، فرماندهان عملیات های هوایی همچون حمله به اچ 3 و عملیات مروارید و ... ایران با هم به رقابت می پردازند.

در این مسابقه جوانان خلاق دیروز و امروز ایران در فضایی صمیمی به گفتگو خواهند پرداخت

سردار کارگر، سردار جعفر جهروتی زاده، سردار ولی زاده، سردار سید مقداد حاج قاسمی، سردار سید مرتضی میریان، سردار حمید سر خیلی، کاپتان ناصر سرنوشت، امیر سرتیپ اویسی، امیر سرتیپ خلیلی و ...از چهره های حاضر در این برنامه اند.

مسابقه ی فرمانده با اجرای حسن اسماعیل پور و تهیه کنندگی کیاناز کاوه هر روز در هفته ی دفاع مقدس از ساعت 14 تا از از گروه اندیشه رادیو جوان 15 پخش می شود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: روابط عمومی رادیو جوان