تبیان، دستیار زندگی
دكتر دهقان از پروژه ساخت فیلم شب واقعه بازدید كرد حسین دهقان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پروژه ساخت فیلم سینمایی «شب واقعه» با موضوع زندگی شهید دریا قلی سورانی بازدید كرد. به گزارش خبرنگار نوید شاهد، این بازدید، ا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید از روند ساخت فیلم "شب واقعه"

حسین دهقان

"حسین دهقان "معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پروژه ساخت فیلم سینمایی «شب واقعه» با موضوع زندگی شهید "دریا قلی سورانی" بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار نوید شاهد، این بازدید، از لوكیشن محل زندگی شهید "دریا قلی"، واقع در گاراژ اتومبیل های اوراقی آغاز شد پس از بازدید از این لوكیشن، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در لوكیشن دیگری، از فیلم "شب واقعه" حضور یافت و با بازیگران و عوامل ساخت این فیلم دیدار و گفت و گو كرد. سپس وی خطاب به آنها چنین گفت: به شما عزیزانی كه در تولید یك اثر ماندگار و فاخر با یكدیگر همكاری كردید، خدا قوت می گویم.

وی ادامه داد: اینكه كار از كجا شروع شد و با چه ایده ای شكل گرفت و چگونه دنبال شده است خاص خودش را دارد، اما اینكه نتیجه كار چه خواهد شد مسئله مهم تری است.

"دهقان" با اشاره به دقت و نكته سنجی "شهرام اسدی" كارگردان این فیلم اظهار داشت: از نگاه تیزبین كارگردان این فیلم مشخص است كه به دنبال كاری مبتنی بر واقعیت و انتقال دهنده محتوای مورد نظر(ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ) است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما به دنبال كاری هستیم كه در نوع خودش یك كار نو و جدید باشد. در بنیاد ما به دنبال كارهای كلیشه ای، تكراری و كپی برداری از كار دیگران نیستیم.

وی ادامه داد: باید كاری را در یك كلاس كاری مورد قبول ارائه كنیم، آنگاه اگر دیگران خواستند می توانند از آن استفاده كنند.

فیلم شب واقعه

معاون رئیس جمهور با بیان اینكه  ساخت این فیلم اهمیت بسیاری دارد تصریح كرد: این مجموعه ،به منظور ارائه كاری منسجم گرد هم آمدند تا با همدلی و همراهی یكدیگر این كار را پیش ببرند. وی حضور معنوی و بركت روح شهدا را از عوامل پیشرفت ساخت این فیلم دانست و خاطر نشان كرد:

یقین دارم كه چون بحث شهید و شهادت در پشت این كار قرار دارد، حضور معنوی و بركت روح شهدا باعث پیشرفت بهتر كار و از بین رفتن مشكلات بسیاری خواهد شد.

"دهقان" با ابراز خرسندی از پیشرفت كار تصریح كرد: تا به اینجا پیشرفت كار بسیار خوب بوده است و ان شا الله باقی مانده این كار نیز به خوبی انجام شود و بزودی شاهد موفقیت شما عزیزان در عرصه های مطرح هنری و دریافت جوایز ارزنده باشیم.

وی افزود: گرچه هدف ما این نیست، اما ثابت شده است كه اگر با نیت خالص به دنبال كار ماندگار و درست باشیم به طور طبیعی اینگونه موفقیت ها نیز حاصل خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: از خداوند متعال موفقیت های شما عزیزان را خواستارم و مطمئن باشید خداوند نیز بر كار شما ناظر است و بر آن ارج خواهد گذاشت.

این دیدار شب گذشته در شهر آبادان، محل فیلم برداری فیلم سینمایی "شب واقعه" به كارگردانی "شهرام اسدی"و تهیه كنندگی "سید احمد میر علایی" انجام شد.

منبع: نوید شاهد

تنظیم برای تبیان: حسین رحمانی