تبیان، دستیار زندگی
مهران متین، مسئول بخش کتاب مردمی ایثار درباره تدوین کتاب مردمی ایثار گفت: در سال گذشته نخستین جلد از کتاب مردمی ایثار با عنوان «فرهنگ ایثار و مقاومت» با حضور وزیر ارشاد در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از دومین جلد کتاب مردمی «ایثار»

مهران متین، مسئول بخش کتاب مردمی ایثار  درباره تدوین کتاب مردمی ایثار گفت: در سال گذشته نخستین جلد از کتاب مردمی ایثار با عنوان «فرهنگ ایثار و مقاومت» با حضور وزیر ارشاد در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد و جلد دوم با عنوان «قرآن و ایثار» نیز به اتمام رسیده و در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی خواهد شد.

title
وی ادامه داد: جلد دوم با عنوان «قرآن و ایثار» نیز به اتمام رسیده و در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه این نخستین کتاب مردمی جهان است، افزود: جلدهای سوم و چهارم این اثر نیز تدوین شده و در حال آماده سازی برای چاپ بوده و قرار است هر دو مجلد در قالب یک کتاب منتشر شوند، هر چند قبلا اعلام شده بود که عناوین آنها به ترتیب «ایثار در آینه رسانه» و «ایثار و مطالعه و زندگی آگاهانه» نامگذاری خواهد شد، اما موضوع کلی آن «ایثار و آگاهی» است.
متین با اشاره به تدوین جلد پنجم کتاب مردمی ایثار بیان کرد: این کتاب در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن به نگارش درخواهد آمد، به این معنی که برگه هایی از سوی غرفه خانه «فرهنگ ایثار و مقاومت» در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد تا خاطره، داستان، شعر، نقد، تحلیل و .... از موضوع ایثار را به نگارش درآورند
متین با اشاره به تدوین جلد پنجم کتاب مردمی ایثار بیان کرد: این کتاب در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن به نگارش درخواهد آمد، به این معنی که برگه هایی از سوی غرفه خانه «فرهنگ ایثار و مقاومت» در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد تا خاطره، داستان، شعر، نقد، تحلیل و .... از موضوع ایثار را به نگارش درآورند.
وی با اشاره به موضوع جلد پنجم کتاب مردمی ایثار عنوان کرد: موضوع اصلی این کتاب «مدافعان حرم» است و همه اقشار جامعه در نگارش آن مشارکت خواهند داشت و محدودیت سنی نیز وجود ندارد.
مسئول بخش کتاب مردمی ایثار یادآور شد: جلد دوم کتاب مردمی ایثار با حضور وزیر ارشاد در نمایشگاه قرآن رونمایی می شود؛ از این رو زمان رونمایی آن به صورت دقیق مشخص نیست و از سوی سایت خانه «فرهنگ ایثار و مقاومت» اطلاع رسانی خواهد شد.


خبرگزاری قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .