تبیان، دستیار زندگی
در آكادمی افراطی صهیونیست یك دختر دانش آموز اسراییلی به دین مبین اسلام گروید. روزنامه صهیونیستی «معاریو» فاش كرد كه یك دختر دانش آموز اسراییلی به دین اسلام گرویده است و به همین دلیل از مدرسه اخراج شده است. به گزارش خبرگزاری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسلمان شدن دختر دانش آموز اسراییلی

در آكادمی افراطی صهیونیست

یك دختر دانش آموز اسراییلی به دین مبین اسلام گروید.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» فاش كرد كه یك دختر دانش آموز اسراییلی به دین اسلام گرویده است و به همین دلیل از مدرسه اخراج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه القدس العربی به نقل از این روزنامه اسراییلی نوشت: این دختر 15 ساله اسراییلی به دنبال ایمان آوردن به دین اسلام از دستورات مسؤولان مدرسه سرپیچی كرد و به پوشش اسلامی روی آورد. پدر این دانش آموز اسراییلی ، یك مسیحی است ولی مادرش یهودی است و پدرش او را به دین یهود تربیت كرد و او را از سن خردسالی در مدارس مخصوص وابسته به آژانس یهود كه شیوه های افراطی اصول صهیونیستی و یهودی را به دانش آموزان اسراییلی آموزش می دهند، نام نویسی كرد.

این دانش آموز در مدرسه ای به نام مدرسه جوانان صهیونیست در قدس غربی مشهور است، درس می خواند، چند روز پیش در حالی كه پوشش اسلامی بر تن داشت، معلمان و دانش آموز را شوكه كرد. مدیر این مدرسه، دانش آموز تازه مسلمان را به دفتر خود فرا خواند تا وی را برای خروج از اسلام و بازگشت مجدد به دین یهود متقاعد كند كه موفق به این كار نشد. این دانش آموز اسراییلی مسلمان شده در پاسخ به درخواست مدیر مدرسه خود تأكید كرد كه دین اسلام را دوست دارد و هرگز در تصمیم خود تجدید نظر نخواهد كرد.

به دنبال پاسخ صریح و قاطع این دختر تازه مسلمان، مدیر مدرسه با خشم و عصبانیت خطاب به وی گفت كه بین گزینه ماندن در مدرسه و ماندن در دین اسلام یكی را باید انتخاب كند كه به دلیل اصرار دختر تازه مسلمان، وی را از مدرسه صهیونیستی اخراج كردند. این دختر دانش آموز به روزنامه معاریو گفت كه دین اسالم را از كوچكی و زمانی كه در قزاقستان زندگی می كرده، دوست داشته است.

وی اظهار داشت: از دوران كودكی به تعالیم دین اسلام و فراگیری آن اهتمام داشتم و كتابهای دینی را قرائت می كردم كه باعث افزایش عشق و علاقه ام به این دین و تعالیم آسان آن شد. به نوشته روزنامه معاریو، این دختر دانش آموز پس از اسلام آوردن با پوشش اسلامی كه بر روی سر خود قرار داده بود و بر روی آن نام مقدس الله اكبر به زبان عربی نوشته بود، به مدرسه آمد و معلمان در داخل كیف وی كتاب قرآن كریم را پیدا كردند كه باعث خشم و انزجار آنها از این دانش آموز شد. این دختر دانش آموز گفت: وقتی به مدرسه با پوشش اسلامی آمدم از من سؤال كردند، دین تو چیست و من بی درنگ گفتم: من مسلمانم.

این دختر 15 ساله تازه مسلمان تصریح كرد: با شروع ماه مبارك رمضان تصمیم گرفتم مانند دیگر مسلمانان در این ماه روزه بگیرم و هر چند معلمان تلاش كردن مانع از این كار من شوند، نتوانستند مرا از روزه داری منع كنند. به نوشته روزنامه معاریو، مسلمان شدن این دختر یهودی، برای مدیران مسأله دردسر ساز شده است.

این دختر تازه مسلمان به روزنامه معاریو گفت: اینكه مدیران و معلمان به من بگویند كه بین اسلام یا مدرسه یكی را برگزین، اهانت شخصی به من و اهانت به همه مسلمانان است، برای من، فهم اینكه دختری به خاطر گرویدن به اسلام از مدرسه اخراج شود، دشوار است، اخراج من از مدرسه، یك تصمیم نژادپرستانه است.