تبیان، دستیار زندگی
پیکرهای مطهر ۲۰ شهید تازه تفحص شده فردا برای سیر مراحل شناسایی به تهران منتقل می شوند و در مرحله بعدی مراسم تشییع پیکرهای شهدا با ۲۰۱ شهید دیگر در ۲۲ اسفندماه با حضور گسترده راهیان نور در جنوب کشور برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۲۰۱ شهید از جنوب می‌آیند

پیکرهای مطهر ۲۰ شهید تازه تفحص شده فردا برای سیر مراحل شناسایی به تهران منتقل می‌شوند و در مرحله بعدی مراسم تشییع پیکرهای شهدا با ۲۰۱ شهید دیگر در ۲۲ اسفندماه با حضور گسترده راهیان نور در جنوب کشور برگزار می‌شود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
۲۰۱ شهید از جنوب می‌آیند

سردار میرمحمد باقرزاده، رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که توسط سپاه و ارتش کردستان انجام‌گرفته امشب برای نخستین بار اقشار مختلف مردم و برادران شیعه و سنی کردستان در مسجد جامع اهل سنت سنندج میزبان مراسم وداع با ۲۰ شهید هستند.

پیکرهای مطهر ۲۰ شهیدی که امروز از مرز باشماق مریوان وارد کشور شدند در مناطق عملیاتی کربلای ۲، والفجر ۴ و بیت‌المقدس ۵ منطقه پنجوین و کربلای ۲ در منطقه پرویزخان و ارتفاعات آهنگران پیدا شدند

باقرزاده در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای دوران دفاع‌مقدس اظهار داشت: در تداوم تلاش‌های شهیدان گران‌قدر کشور و برادران جانبازان، همکاران موفق شدند که در طول دوره اخیر بر اساس بررسی‌های اولیه ۲۰ تن از شهدای عزیز را در کردستان عراق شناسایی کنند.

وی گفت: پیکرهای مطهر ۲۰ شهیدی که امروز از مرز باشماق مریوان وارد کشور شدند در مناطق عملیاتی کربلای ۲، والفجر ۴ و بیت‌المقدس ۵ منطقه پنجوین و کربلای ۲ در منطقه پرویزخان و ارتفاعات آهنگران پیدا شدند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز پیکر ۲۰ شهید مطهر با همکاری خوب کردستان عراق و هدایت دولت مرکزی عراق از مرز باشماق مریوان وارد خاک کشور ایران اسلامی شدند و مورد استقبال پرشور مردم مریوان و فرماندهان نظامی و انتظامی محلی استان کردستان قرار گرفت.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های که توسط سپاه و ارتش کردستان صورت گرفته پیکرهای شهدا برای برگزاری آئین وداع با شهدا به شهر سنندج منتقل می‌شوند و امشب برای اولین بار اقشار مختلف مردم و برادران شیعه و سنی کردستان در مسجد جامع اهل سنت سنندج میزبان مراسم وداع با شهدا هستند.


منبع تسنیم