تبیان، دستیار زندگی
«مرتضی عطایی» بانام جهادی «ابوعلی» از فرماندهان ایرانی لشکر فاطمیون در روز عید قربان به قافله شهدا پیوست. او در وصیت نامه خود ثواب زیارت کربلا را به تشیع کننده هایش هدیه داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وصیت قربانی عید

«مرتضی عطایی» بانام جهادی «ابوعلی» از فرماندهان ایرانی لشکر فاطمیون در روز عید قربان به قافله شهدا پیوست. او در وصیت نامه خود ثواب زیارت کربلا را به تشیع کننده هایش هدیه داد.

فرآوری: صادق جعفری - بخش فرهنگ پایداری تبیان
مرتضی علایی

«مرتضی عطایی» بانام جهادی «ابوعلی» از فرماندهان ایرانی لشکر فاطمیون و یار دیرین شهید «مصطفی صدرزاده» بانام جهادی (ابوعلی) جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون در حین مبارزه با تروریست های تکفیری و دفاع از حرم حضرت زینب (س) در لاذقیه سوریه به شهادت رسید.

اینجانب مرتضی عطائی ثواب زیارت امام حسین (ع) و دو رکعت نماز تحت قبه سیدالشهدا (ع) در تاریخ هفدهم شهریورماه 1390 مصادف با نهم شوال 1432 را که به جا آوردم برسد به کسانی که در تشییع جنازه ام شرکت کرده اند، غسلم داده و کفنم کرده و به خاک سپرده و در مراسم تعزیه ام شرکت می کنند هدیه کرد و امیدوارم خداوند متعال، اربابم اباعبدالله الحسین (ع) را شفیع و دستگیرشان در یوم الحسرت قرار دهد ان شاالله


گفتنی است این شهید از اهالی مشهد بود که در این تیپ در کنار برادران افغانستانی خود می جنگید و تا زمان حیات دنیوی شهید «مصطفی صدرزاده» جانشین وی بود.

وصیت نامه شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» که چند روز گذشته در سوریه به شهادت رسید، منتشر شد.

هدیه شهید

شهید مدافع حرم مرتضی عطایی بانام مستعار «ابوعلی» در وصیت نامه خود می نویسد:
سلام علیکم

اینجانب مرتضی عطائی ثواب زیارت امام حسین (ع) و دو رکعت نماز تحت قبه سیدالشهدا (ع) در تاریخ هفدهم شهریورماه 1390 مصادف با نهم شوال 1432 را که به جا آوردم برسد به کسانی که در تشییع جنازه ام شرکت کرده اند، غسلم داده و کفنم کرده و به خاک سپرده و در مراسم تعزیه ام شرکت می کنند هدیه کرد و امیدوارم خداوند متعال، اربابم اباعبدالله الحسین (ع) را شفیع و دستگیرشان در یوم الحسرت قرار دهد ان شاالله.

ضمناً همه را تحت قبه دعا نمودم مخصوصاً تمامی هم سفرانی

که اینجانب را همراهی کردند و احتمالاً از من دلخور و یا رنجیده شده اند. برای شب اول قبرم دعا نموده و در زیارت عاشورایی که از تاریخ دهم محرم الحرام تا اربعین بعد از نماز صبح که ان شاءالله تحت قبه می خوانم دعاگویم و برای فرج امام زمان (عج) بسیار دعا کنید که فرجمان در فرج آقا و مولایمان صاحب الزمان (عج) است. از همه حلالیت می طلبم مخصوصاً همسرم مریم، دخترم نفیسه و پسرم علی.


منبع: دفاع پرس/تسنیم