تبیان، دستیار زندگی
: ستاد مردمی حامیان دولت اسلامی با صدور بیانیه‌ای از كاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دهم حمایت كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام حمایت ستاد مردمی حامیان دولت اسلامی از احمدی‌نژاد
دکتر احمدی نژاد

گزارش خبرگزاری فارس، متن بیانیه‌ ستاد مردمی حامیان دولت اسلامی در حمایت از احمدی نژاد به شرح زیر است:

یكی از حساس‌ترین مقاطع در تاریخ سیاسی پس از انقلاب اسلامی در ایران است. حساسیت فوق‌العاده شرایط سیاسی داخل كشور و این حقیقت كه كسانی عزم خود را برای توقف روند حاكمیت گفتمان امام و انقلاب بر دستگاه اجرایی كشور جزم كرده‌اند، در كنار وضعیت بسیار پیچیده و پر التهاب محیط منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای كه در آن قدرت‌های بزرگ به همراه متحدان ریز و درشت خود، نگران از تداوم گفتمان اصولگرایی در دولت ایران، همه امكانات خود را برای سد كردن راه آن به كار گرفته‌اند، همه و همه حاكی از آن است كه «انتخاب دهم» را باید به مثابه حادثه‌ای متفاوت نگریست و برای آن تداركی ویژه داشت.

كشور عزیز و سربلند ایران طی چهار سال گذشته و پس از آنكه مردم آگاه و انقلابی آن در سال 1384 در انتخابی سخت میان «مدعیان سابقه‌دار» و «خدمتگزاران بی‌ادعا» جانب خادمان بی‌ادعای خود را گرفتند، صف‌بندی‌های جدیدی در فضای سیاسی ایران شكل گرفت كه همچنان پابرجاست.

یك طرف مردی ایستاده كه خود را نوكر مردم و نوكری را باعث افتخار خود می‌داند و همه هویت دولت خود را بر فرمانبرداری از ولی امر مسلمین جهان استوار كرده است

در 4 سال گذشته خدمت در مقابل غرور و تكبر، خلوص در مقابل لاف‌زنی و ریا، مردم دوستی در مقابل اشرافی‌گری و ویژه‌خواری، استكبارستیزی در مقابل تسلیم طلبی و روحیه كار و نشاط در مقابل بی‌انگیزگی برای خدمت به مردم قرار گرفت و مردم به خوبی توانستند تفاوت‌های دو نوع كشورداری را كه هر كدام بر یك دسته از این ویژگی‌ها مبتنی است، درك كنند.

اكنون و در سال 1388 ملت بزرگ و انقلابی ایران در آستانه انتخابی قرار دارند كه این دو تفكر در دو سوی آن ایستاده‌اند. یك طرف مردی ایستاده كه خود را نوكر مردم و نوكری را باعث افتخار خود می‌داند و همه هویت دولت خود را بر فرمانبرداری از ولی امر مسلمین جهان استوار كرده است. او مردی است كه در سال‌های گذشته نشان داد نه كیسه‌ای برای خود دوخته و نه قصد دارد كیسه‌های طماع و سیری‌ناپذیر دیگران را از بیت‌المال مسلمین پر كند.

احمدی‌نژاد با تمام وجود به معیارهای «دولت اسلامی» به مثابه نسخه رهایی‌بخش برای تعالی كشور و قرار دادن صحیح و درست مملكت در مسیر (پیشرفت و عدالت است) اهتمام ورزیده و در مقابل همه ناراستی‌هایی كه مانع این تفكر آرمانی هستند، مقاومت مجاهدانه می‌كند.

در سوی دیگر مجموعه‌ای از نیروهای سیاسی اجتماع كرده‌اند كه دشمن خارجی این مردم برای روی كار آمدن دوباره‌ آنها در این كشور روزشماری می‌كند و در دوران دولت‌داری خود هرگاه مردم سخن می‌گفتند، منظورشان 405 زندانی سیاسی و اقتصادی بود كه آنها نیز فقط به سبب خیانت به عزت و منافع كشور یا غارت اموال مردم در چنگال عدالت گرفتار بودند.

این جریان‌های سیاسی الگوی مدیریتی اسلامی و انقلابی را برنمی‌تابند و با تمسك به مدل‌های غیربومی و منبعث از افكار لیبرالیستی، مردم و انقلاب را رها كرده‌اند.

بر مبنای این مقایسه ساده «ستاد مردمی حامیان دولت اسلامی»‌كه تشكیل‌دهندگان آن جمعی از نخبگان دانشگاهی و فعالان سیاسی هستند، جناب آقای دكتر محمود احمدی‌نژاد را به عنوان كاندیدای شایسته در انتخابات آتی ریاست جمهوری به ملت شریف ایران معرفی می‌كند و اعلام می‌دارد كه با رعایت موازین اخلاق و تقوا و با حفظ شرایط اصولگرایانه به تبلیغ و ترویج دیدگاه‌هیا دولت مومن و انقلابی نهم و دفاع از عملكرد رئیس جمهور و اركان دولت خواهد پرداخت.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطالله باباپور