تبیان، دستیار زندگی
در زمانه ای كه محیط زیست به صورت یكی از اصلی ترین چالش های جهانی برای زندگی آیندۀ انسان درآمده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره سپیدار

« سپیدار ، جایزه محیط زیست برای كودک و نوجوان»

سپیدار ، جایز   محیط زیست برای كودک و نوجوان

در زمانه ای كه محیط زیست به صورت یكی از اصلی ترین چالش های جهانی برای زندگی آینده انسان درآمده است، آموزش و فرهنگ سازی در میان كودكان و نوجوانان برای نگهبانی و حمایت از محیط زیست، به ضرورتی اجتناب ناپذیر بدل شده است.

یكی از موثرترین و كارآمدترین برنامه ها و فعالیت ها در این زمینه، برگزاری گردهمایی ها، جشنواره ها، مسابقات، جوایز و پروژه هایی با موضوع محیط زیست برای كودكان و نوجوانان است. در حال حاضر برنامه جهانی محیط  زیست سازمان ملل برای كودكان و نوجوانان مشوّق و حامی جدیدی برای گسترش چنین برنامه هایی در سراسر جهان است. هدف جایزه سپیدار پاسخ گویی به این نیاز است.

کودکان، نوجوانان و دوست داران محیط زیست، جایزه سپیدار امسال هم شما را به یک رقابت زیست محیطی دعوت می کند. جایز سپیدار 95 هم در دو رده سنی کودک و نوجوان و و بزرگسال برگزار می گردد.  کودکان و نوجوانان عزیز، همراهان همیشگی سپیدار و محیط زیست جایزه  سپیدار از شما دعوت می کند تا آثار محیط زیستی تان را برای این مسابقه بفرستید و در دومین دوره  این جایزه شرکت کنید .

شرکت در مسابقه برای تمام افراد زیر ١٦ سال به صورت فردی و گروهی امکان پذیر است و می توانید در هر قالبی که دوست دارید در مسابقه شرکت کنید:

سپیدار ، جایز   محیط زیست برای كودک و نوجوانشعر، داستان، مصاحبه، گزارش از فعالیت محیط زیستی، فعالیت در دنیای مجازی، فیلم کوتاه و عکس با موبایل و هر قالبی که دوست دارید.

سپیدار ، جایز   محیط زیست برای كودک و نوجوان

کافی است که اثری که برای ما می فرستید، یک اثر محیط زیستی باشد. یادتان نرود همراه با آثار خود صفحه اول شناسنامه، آدرس و شماره تماس خود را برای ما بفرستید  جایزه سپیدار به ٤٠ نفر برگزیده یک عدد تبلت و لوح تقدیر سپیدار خواهد داد یادتان نرود که خیلی زود دیر می شود.
 پس همین حالا آستین ها را بالا بزنید و برای محیط زیستتان کاری بکنید. 
نویسندگان و شاعران ارجمند، همراهان همیشگی محیط  زیست سپیدار از شما دعوت می کند آثار داستانی (داستان کوتاه، بلند و رمان) و اشعار چاپ نشده خود را با موضوع محیط زیست برای این جایزه ارسال کنید و در دومین دوره برگزاری این جشنواره  شرکت کنید.
آثار ارسالی نباید در جایی چاپ شده باشند و یا زیر چاپ باشند. آثار برگزیده توسط کتاب های نردبان منتشر خواهند شد و به نفرات برگزیده ٤،٦ و ٢میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
مهلت ارسال آثار ٣٠ مرداد ماه ١٣٩٥ است.
 آثار خود را همراه با مشخصات کامل، آدرس و شماره  تلفن به نشانی تهران- خیابان مطهری-خیابان میرعماد-پلاک٢٤ - شرکت انتشارات فنی ایران-طبقه اول-دبیرخانه جایزه  سپدار و یا به پست الکترونیکی  Sepidar@entesharat.com  بفرستید.
koodak@tebyan.com
منبع: انتشارات سپیدار
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.