تبیان، دستیار زندگی
همه ی ما یه روزی کوچک بودیم، خیلی کوچک. اونقدر که هیچ کاری نمی تونستیم انجام بدیم. هرچه قدر هم که فکر کنی روزی رو که به دنیا اومدی به یاد نمیاری.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوست داشتنی ترین هدیه خداوند
مادر

همه ی ما یه روزی کوچک بودیم، خیلی کوچک. اونقدر که هیچ کاری نمی تونستیم انجام بدیم. هرچه قدر هم که فکر کنی روزی رو که به دنیا اومدی به یاد نمیاری. وقتی برای اولین بار در آغوشش قرار گرفتی ناخودآگاه طوری آرام شدی و احساس آرامش کردی که هنوز هم با دیدنش این آرامش رو به یاد میاری. نگاه اولش به تو اونقدر دوست داشتنی بود که هنوز هم با نگاه کردنش میفهمی که چه قدر دوستت داره.

از همون ابتدا همیشه با تو همراه بود و تو بدون اون نمیتونستی کاری انجام بدی، کم کم راه رفتن را با تو تمرین کرد، حرف زدن را به تو یاد داد، هرجا کمک خواستی کمکت کرد و.... تو تمام لحظه ها همچنان همراهت بود تا بزرگ شدی و حالا دیگه خودت از عهده انجام کارهات برمی آی. هنوز هم از اینکه کنارت باشه خوشحالی و با نبودش حس خوبی نداری.

تو این مدت که تو کم کم بزرگ می شدی و او هم کنارت بوده همیشه برای لحظه های خوب تو دعا می کرده و با دعایی ساده بهترین ها رو برایت رقم می زده چون دعای او برای تو کمی متفاوت از دعای دیگران تآثیر داره.

حتما تا الان متوجه شدی که منظورم چه کسی است. چون مطمئنا هیچ کس را جزء مادر اینقدر مهربان و دوست داشتنی نمیتونی پیدا کنی.

این روزها که به بهانه ی میلاد حضرا زهرا (س) روز مادر نامگذاری شده شاید بهترین فرصت باشه برای اینکه به خودت یادآوری کنی که مادر بهترین و دوست داشتنی ترین هدیه خداوند به توست پس قدرش را بدان و بخواه که همیشه برایت دعا کند.

زهرا فرآورده

بخش کودک و نوجوان تبیان


مطالب مرتبط:

چگونه روز خوب و شادی داشته باشیم؟

چطور زندگی کنیم؟

نیکی به مادر و همنشینی حضرت موسی(ع)

اخلاق خوب داشته باشیم

قلبها همیشه می‌تپند...

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.