تبیان، دستیار زندگی
عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال پاسخ تندی به اظهارات عباس ترابیان داد و اظهارات او مبنی بر قاطعیت مقابل بی نظمی در لیگ فوتسال را زیر سوال برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منصوری: آقای ترابیان! هفت باشگاه زمان شما منحل شدند

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال پاسخ تندی به اظهارات عباس ترابیان داد و اظهارات او مبنی بر قاطعیت مقابل بی نظمی در لیگ فوتسال را زیر سوال برد.

بخش ورزشی تبیان
title

کریم منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت‌های عباس ترابیان مبنی بر این که‌ به زودی تغییراتی در هیات رییسه سازمان لیگ صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: خیال عباس ترابیان راحت باشد. بنده تا سال ۱۳۹۷ عضو هیات رییسه هستم. ایشان از این بابت خوشحال نباشند. اگر هم قرار بود که استعفا دهم با صحبت‌های او با قوت به کارم ادامه خواهم داد. باید بگویم که با رفتن او بود که فوتسال کشور نظم گرفت. تمام تصمیمات کمیته‌ فوتسال در زمان  ترابیان فردی بود و هر زمان که نیاز پیدا می‌کرد از هیات رییسه دعوت به عمل می آورد. من ۶ ماه  از هیات رییسه کناره‌گیری کردم و زمانی که برگشتم ترابیان استعفا داده بود.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال همچنین با اشاره به بخش دیگری از صحبت‌های ترابیان که گفته بود در زمان ریاستش با بی نظمی برخورد می‌کرد و تیم‌های دانشگاه آزاد، پرسپولیس و استقلال را   کنار گذاشته بود، در این زمینه  توضیح داد: فکر نکنم عباس ترابیان این حرف‌ها را در بیداری زده باشد! آقای ترابیان چرا راست نمی‌گویید؟ تیم‌های بزرگی مثل فولاد ماهان، فیروز صفه، شن‌سای ساوه در زمان مدیریت شما منحل شدند. شما هفت باشگاه را فراری دادید. حال صحبت از قاطعیت می‌کنید، کدام قاطعیت؟ همه اینها از بی عدالتی این آقا منحل شده‌اند.

وی افزود: استقلال را پنج هفته‌ نگه داشت، این باشگاه نمی‌خواست تیم بدهد. من در آن زمان در هیات رییسه حضور داشتم. حالا یک هفته‌ از لیگ گذشته و صدایش در آمده است. دلایل انحلال تیم‌های بزرگ به شخص او باز می‌گشت. مگر فولاد ماهان بی پول بود؟ آیا  ترابیان مدرکی دارد که اثبات کند این سه تیم را به دلیل بی نظمی کنار گذاشته است؟

منصوری در ادامه با اشاره به این که خدا نکند فوتسال ایران دوباره گرفتار مدیریت ترابیان شود، اضافه‌ کرد: پرسپولیس یک هفته‌ پس از تبانی منحل شد. دانشگاه آزاد هم خودش کناره‌گیری کرد و هیچ کدام‌شان را ترابیان کنار نگذاشت. البته ترابیان التماس کرد که  منحل نشوند، اما نتوانست. آقای ترابیان کوتاهی شما باعث تبانی شد و رفتن شما بیشتر به نفع‌ فوتسال است.  خیالتان هم راحت باشد، رفتن من هیچ کمکی به فوتسال نخواهد کرد، ولی از سال ۹۲ که رفته‌اید این رشته تازه نظم گرفته است و تمام کارها را با مصوبه هیات رییسه جلو می‌بریم. تبانی به آن بزرگی در زمان شما  انجام شد، اما رای تبانی را هم اجرا نکردید و جام را به ما پس ندادید. از کنار همه مصوبات گذشتید و به حکم کمیته‌ استیناف هم تمکین نکردید. خودت کمیته‌ای برای ارزیابی تبانی ایجاد کردی، اما نتیجه‌اش چه بود. آن کمیته‌ چطور به این نتیجه‌ رسید که تبانی صورت نگرفته است، ولی استیناف رای به تبانی داد.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در پایان در پاسخ به این پرسش که وضعیت تیم طرح و توسعه قزوین که تاکنون دو بازی‌اش لغو شده به کجا خواهد رسید؟ خاطر نشان کرد: هیات فوتبال معتقد است که امتیاز تیم میثاق نباید به قزوین برود، ولی این موضوع ربطی به انتقال امتیاز ندارد و این دو باشگاه امتیازشان را معاوضه می‌کنند. با این حال به هیات فوتبال تهران زمان داده‌ایم که اگر نتوانند ظرف چند روز آینده تیم جدیدی جایگزین میثاق کند، تیم طرح و توسعه هفته‌ آینده در لیگ حضور خواهد داشت.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .