تبیان، دستیار زندگی
در جشنواره بهار 88 ایرانسل از 22 فروردین تا 31 خرداد 88، تمامی مشترکین می توانند با خرید هر محصول ، یک محصول رایگان از میان یک فهرست پیشنهادی تبیان ویترین ایرانسل هدیه بگیرند .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مـحصولات چـند رسـانـه ای و آهـنـگ های پـیشـواز رایـگـان در بهار 88

در جشنواره بهار 88 ایرانسل از 22 فروردین تا 31 خرداد 88، تمامی مشترکین می توانند با خرید هر محصول چندرسانه ای (Multimedia) از ویترین، یک آهنگ پیشواز رایگان دریافت کنند و یا با خرید هر آهنگ پیشواز، یک محصول چند رسانه ای رایگان از میان یک فهرست پیشنهادی از ویترین ایرانسل هدیه بگیرند و در قـرعـه کـشـی هـدایـای نـفیـس ویـژه ویـتریـن ایـرانسـل و سـرویـس آهـنـگ پـیشـواز شرکت کنند .

نکات مهم:

1. به یاد داشته باشید که آهنگ های پیشوازی که به صورت رایگان ارائه خواهند شد، از میان یک فهرست پیشنهادی بوده و تنها برای مدت 10 روز فعال خواهند بود. این آهنگ به صورت اتفاقی از فهرست پیشنهادی انتخاب شده و به صورت خودکارتوسط ایرانسل برای شما فعال خواهد شد. اما شما می توانید در طول جشنواره بهار 88 به رایگان آهنگ انتخابی ایرانسل را با هر آهنگ پیشواز دیگری که در فهرست پیشنهادی وجود دارد، تعویض کنید.

فهرست محصولات پیشنهادی تبیان برای استفاده به صورت رایگان ، در زیر آمده است.

لیست پیشنهادی آهنگ پیشواز رایگان

برای مشاهده لیست پیشنهادی آهنگ پیشواز روی عکس کلیک کنید .

لیست پیشنهادی محصولات ویترین رایگان

برای مشاهده لیست پیشنهادی ویترین (شامل عکس،آهنگ موبایل،تم)

 روی عکس کلیک کنید .

کد تعویض آهنگ:

[YES/OK]#کد آهنگ جایگزین*کد آهنگ موجود*6*777*

2. به یاد داشته باشید که محصول چند رسانه ای و یا آهنگ پیشواز هدیه که از ایرانسل دریافت می کنید، یک هفته بعد از تاریخ خرید محصول قابل استفاده خواهد بود.

3. در هرهفته مجموعا فقط یک آهنگ پیشواز و یک محصول چندرسانه ای به هر خریدار تعلق خواهد گرفت.