تبیان، دستیار زندگی
این سایت که با عنوان مرجع وبمسترهای فارسی زبان فعالیت می‌کند دارای بخش‌های متعددی چون تالار گفتمان، ابزارهای وب، قالب وبلاگ برای انواع سرویس دهنده ها، مقاله و همچنین سفارش می‌باشد که مرجع خوبی برای استفاده وبمسترها می باشد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند سایت باحال برای آنهایی که آلوده به وبلاگند

برگزاری جشنواره وبلاگ ها و وب سایتهای انقلاب اسلامی

http://web.bonyanalam.ir/

این سایت که با عنوان مرجع وبمسترهای فارسی زبان فعالیت می‌کند دارای بخش‌های متعددی چون تالار گفتمان، ابزارهای وب، قالب وبلاگ برای انواع سرویس دهنده ها، مقاله و همچنین سفارش می‌باشد که مرجع خوبی برای استفاده وبمسترها می باشد.

http://www.parstools.com/

پارس تولز یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات به وبمسترها می‌باشد که خدماتی چون قالب وبلاگ، اوقات شرعی، ایمیل آیکون، سرویس چت، فید خوان، مترجم سایت، شمارنده آمار، ابزار معرفی به دوستان، نمایشگر آی پی، سرویس ساب دومین، تبادل ترافیک، لینکستان و ... را در اختیار شما وبمسترهای گرامی قرار می‌دهد برای استفاده از این خدمات فقط کافی است به طور رایگان عضو آن شوید.

http://abctools.ir/

این سرویس دهنده کمی با سرویس دهنده‌های دیگر فرق دارد بوسیله‌ی این سرویس دهنده می‌توانید آخرین اخبار ایران و جهان، بریده جراید آنلاین، بازی آنلاین، کلیپ آنلاین، ایران شناسی، آخرین گوشی‌های موبایل، قیمت طلا و سکه و عناوینی چون آن را در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.

http://www.mahdiblog.ir/

کانون وبلاگ‌های مهدوی، کانونی است ویژه وبلاگ نویسان مهدوی با امکانات فراوانی چون کدهای جاوایی مقل روزهای فراق، حدیث نما، دعای فرج، قالب های وبلاگ عمومی و خودکار، گالری تصاویر درخواستی و صوتی و...

یکی از خدمات منحصر به فرد این کانون امکان عضو شدن در آن و قرار گرفتن وبلاگتان در صفحه‌ی اصلی آن در صورت آپدیت شدن می باشد.

http://blogers.ir/

بلاگر نیز چون سایت هایی که در بالا معرفی گردیدند دارای خدمات خاص و نویی برایب وبمسترهای عزیز می باشد برخی از این خدمات عبارتند از: کد شکل ماوس، نظرسنجی در وبلاگ، جستوجوگر اختصایی وبلاگ، کد جدول فروش فیلم، کد آیکن آدرس بار و هزاران هزار خدمت دیگر.

http://www.shiatheme.com

اگر شما نیز دارای وبلاگ مذهبی می باشید و دنبال قرار دادن قالبی مذهبی و متناسب با موضوع وبلاگ خود می باشید حتما سری به سایت شیعه تم بزنید و از قالب های زیبای آن بهره مند شوید فرقی نمی کند از کدام سرویس وبلاگ نویسی استفاده می کنید چون شیعه تم برای همه ی سرویس های وبلاگ نویسی اعم از بلاگفا، میهن بلاگ، وردپرس و ... قالب مذهبی می سازد

استفاده از این قالب ها کاملا رایگان می باشد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

http://www.webgozar.com

وبگذر مجموعه‌ی کاملی از ابزار وب فارسی است که به صورت رایگان در اختیار سایت‌ها و وبلاگهای ایرانی قرار می گیرد.

وبگذر این قدرت را به مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها می دهد تا بدون نیاز به دانش فنی و امکانات خاص و تنها با افزودن یک کد html، از امکانات و ابزار پیشرفته استفاده کنند.


باشگاه کاربران تبیان