تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی والیبال زنان کشورمان در دومین حضور در رقابت‏های جام ملت‏های آسیا موفق به حضور در جمع 8 تیم برتر قاره کهن شد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش والیبال بانوان در آسیا

تیم ملی والیبال بانوان

تیم ملی والیبال زنان کشورمان در دومین حضور در رقابت‏های جام ملت‏های آسیا موفق به حضور در جمع 8 تیم برتر قاره کهن شد.

ملی‏پوشان والیبالیست زن کشورمان دیروز (دوشنبه) در سومین و آخرین روز مرحله مقدماتی رقابت‏های قهرمانی آسیا موفق به شکست استرالیا شدند.

در این بازی تیم ایران پس از پیروزی (25 بر 21) و (25 بر 18) در گیم‎های اول و دوم ، ست سوم را با نتیجه (20 بر 25) واگذار کردند اما آنها در گیم چهارم نیز صاصب پیروزی (25 بر 16) شدند تا در نهایت برنده 3 بر یک این بازی معرفی شوند.

درخشش بانوان والیبالیست در آسیا

تیم والیبال کشورمان که پیش از این نیز سریلانکا را از پیش رو برداشته بود و مقابل ویتنام متحمل شکست شده بود با کسب برتری در بازی دیروز به عنوان یکی از دو تیم گروه A به جمع 8 تیم برتر این پیکارها صعود کرد.

تیم ملی والیبال زنان کشورمان امروز (سه شنبه) همراه با دیگر تیم‏های شرکت‏کننده در رقابت‏های 2009 قهرمانی آسیا استراحت می‌کند و از روز چهارشنبه دیدارهای خود را در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری خواهد کرد.

این برای دومین‌بار است تیم ملی ایران در پیکارهای جام ملت‎های زنان آسیا شرکت می‏کند. ایران برای اولین‏بار در رقابت‏های دوره پیش که سال 2007 در تایلند برگزار شد، شرکت کرد اما در میان 11 تیم شرکت‏کننده نتوانست عنوانی را به خود اختصاص دهد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری