تبیان، دستیار زندگی
هافبک آرژانتینی سابق رئال مادرید پاسخ اظهارات فلورنتینو پرس را داد. او گفت سران رئال تمایلی به حضور او نداشتند و به همین خاطر او چاره ای جز ترک کهکشانی ها نداشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش تند دی‌ماریا به سخنان پرس


هافبک آرژانتینی سابق رئال مادرید پاسخ اظهارات فلورنتینو پرس را داد. او گفت سران رئال تمایلی به حضور او نداشتند و به همین خاطر او چاره‌ای جز ترک کهکشانی‌ها نداشت.

دی ماریا

آنخل دی ماریا در فصل جابجایی تابستانی با 60 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. او در حالی رئال مادرید را ترک کرد که فصل بسیار خوبی را با این تیم سپری کرد. هواداران رئال مادرید از جدایی این هافبک آرژانتینی شگفت زده شدند.

فلورنتینو پرس برای کم کردن صدای اعتراض هواداران تیمش گفت که این هافبک آرژانتینی دوست داشت رئال را ترک کند و به همین خاطر هم او با جدایی‌اش موافقت کرد. دی ماریا در گفت‌وگو با رادیو آرژانتین جواب سخنان پرس را داد و تاکید کرد که او اصلا به جدایی از رئال فکر نمی‌کرد. دی‌ماریا درباره این تصمیم گفت: من اصلا تصمیمی به جدایی از رئال نداشتم اما سخنان پرس باعث شد تا این تصمیم را بگیرم.

او گفت: این یک واقعیت بود که من رابطه خوبی با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید نداشتم و این چیزی نبود که بتوانم آن را مخفی کنم چرا که زمانی که من با رئال قرارداد بستم او حضور نداشت. در رئال برای اینکه بتوانی دستمزد بالایی مثل دستمزد کریستیانو رونالدو را دریافت کنی باید حتما توپ طلای فوتبال جهان را ببری.

او ادامه داد: در شب فینال جام جهانی 2014 پیامی را از باشگاه رئال مادرید دریافت کردم. آنها از من خواستند که در دیدار برابرآلمان به میدان نروم اما من فورا آن پیام را حذف کردم.

ستاره جدید شیاطین سرخ ادامه داد: همه می‌دانند که اگر یک بازیکنی در تیمی محبوب نباشد چاره‌ای جز ترک آن تیم ندارد. این اتفاقی بود که با من در رئال افتاد. سران باشگاه علاقه‌ای به من نداشتند و دوست نداشتند که من در رئال بمانم. به همین خاطر ترجیح دادم تا از تیم جدا شوم و به منچستریونایتد بیایم.

او گفت: این یک واقعیت بود که من رابطه خوبی با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید نداشتم و این چیزی نبود که بتوانم آن را مخفی کنم چرا که زمانی که من با رئال قرارداد بستم او حضور نداشت. در رئال برای اینکه بتوانی دستمزد بالایی مثل دستمزد کریستیانو رونالدو را دریافت کنی باید حتما توپ طلای فوتبال جهان را ببری

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید از جدایی دی ماریا ناراحت است و در چند جا سخنانی را در حمایت از این هافبک آرژانتینی بر زبان آورد. رونالدو در واکنش به جدایی آلونسو و دی ماریا گفت که اگر او در رئال کاره‌ای بود اجازه نمی‌داد این انتقال‌ها صورت گیرد. دی ماریا درباره این واکنش رونالدو گفت: کریستیانو همواره از حامیان من بود. نمی‌دانم که او تا کی می‌خواهد در رئال بماند. او شخصیت خوبی دارد و دوستی صمیمی برای من است. رونالدو واقعا بازیکن خوبی است.

دی ماریا در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر آلمان یک فوق ستاره بود. او یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و سه پاس گل داد تا به همگان ثابت کند که پرس درباره او اشتباه کرده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا