تبیان، دستیار زندگی
جام‌جهانی 2014 برزیل 18 روز دیگر آغاز می‌شود و انتظار علاقه‌مندان به فوتبال برای تماشای بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان به پایان خواهد رسید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کلوزه امیدوار به شکستن رکورد رونالدو


جام‌جهانی 2014 برزیل 18 روز دیگر آغاز می‌شود و انتظار علاقه‌مندان به فوتبال برای تماشای بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان به پایان خواهد رسید.
کلوزه مهاجم تیم ملی آلمان

میروسلاو کلوزه، مهاجم تیم ملی آلمان که 14 گل در تاریخ جام‌جهانی را به ثمر رسانده است، انگیزه زیادی دارد تا رکورد 15 گله رونالدو را در این رقابت‌ها بشکند و به گلزن‌ترین بازیکن تاریخ جام‌های جهانی تبدیل شود. میروسلاو کلوزه، مهاجم آلمانی لاتزیو درباره شرایطش برای جام‌جهانی 2014 برزیل گفت: «فکر می‌کنم در برزیل صددرصد آماده باشم. از شرایط و احساس خوبی برخوردارم. در روزهای گذشته مربی بدنساز تیم کارهای زیادی انجام داد. خوشحالم که توانستم این تمرینات پر فشار را پشت سر بگذارم. برای من مهم‌ترین چیز موفقیت تیم است. وقتی تیم خوب بازی کند مهاجم نیز موفق می‌شود و می‌تواند به اهدافش برسد. هر کس که من را بشناسد می‌داند که شکستن رکورد هدف من محسوب می‌شود اما دوست دارم تیمم بتواند در وهله نخست موفق باشد.» لارس بندر، ‌ها‌فبک تیم ملی آلمان به دلیل مصدومیت از فهرست بازیکنان یواخیم لو خارج شد. کلوزه درباره خارج شدن بندر از فهرست تیم ملی آلمان گفت: «همه می‌دانیم که لارس چه بازیکن بزرگ و باکیفیتی بوده است. خیلی ناراحتم که او مصدوم شد و نمی‌تواند ما را در جام‌جهانی 2014 برزیل همراهی کند.»

بخش ورزشی تبیان

منبع : خراسان نیوز