تبیان، دستیار زندگی
یک پیروزی رویایی .رئالی ها سرانجام انتقامی خونین از پپ گواردیولا گرفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بایرن سومین قربانی آلمانی رئال


یک پیروزی رویایی .رئالی ها سرانجام انتقامی خونین از پپ گواردیولا گرفتند.
رئال مادرید

ورزشگاه مملو از تماشاگر آلیانس آره نا یکی از تلخ ترین شب های تاریخش را تجربه کرد. شبی که بایرن با هدایت گواردیولا تلخترین شکست ممکن را برابر بایرن مونیخ تجربه کرد. مونیخی ها که می خواستند شکست یک بر صفر بازی رفت را تلافی کنند ، 4 گل از شاگردان آنجلوتی خوردند و با لیگ قهرمانان اروپا وداع کردند.

همه چیز از یک ضربه کرنر شروع شد. ضربه ای در دقیقه 15 مودریچ سانتر کرد و سرخیو راموس بالاتر از همه با ضربه سر توپ را وارد دروازه حریف کرد. این شوک بزرگی بود برای میزبان. 5 دقیقه بعد باز هم راموس و این بار روی سانتر دی ماریا به گل رسید. بازی حالا در مجموع 3 بر صفر به سود رئالی ها بود. باورش برای همه سخت بود اما این تازه اول راه شکست تلخ مونیخی ها محسوب می شد. رئال حالا راحت تر ضد حمله می زد و استرس وجود بایرنی ها را گرفته بود. یک فرار از کریس رونالدو و توپی که او از لای پای نویر در دقیقه 34 رد کرد یعنی تیر خلاص به پیکر بایرن آن هم در همان نیمه اول. رئالی ها در دقیقه 4+90 یک گل دیگر هم زدند.

رونالدو با دو گلی که مقابل بایرن مونیخ شد رکورد بیشترین گل زده در یک دوره از این رقابت ها را از آن خودش کرد

این بار هم کریس رونالدو گل زد . گلی که او روی یک کاشته فریبنده زد و آب سردی ریخت به پیکر طرفداران متعصب بایرن که تا دقیقه 90 هم تیم شان را تشویق می کردند. کریس رونالدو و شاگردانش بعد از این پیروزی حسابی جشن گرفتند و چهره ای بشاش داشتند. گواردیولا اما غرق در بهت و اندوه بود. عصبانی از اتفاقی که باورش نمی شد. انتقامی سخت که مادریدی ها انگار می خواستند از گواردیولا بگیرند. حالا آنها یک پای فینال لیسبون هستند.

رئال مادرید

رونالدو رکورد مسی را شکست/ کریس با 16 گل در لیگ قهرمانان دست نیافتنی شد ورزش

رونالدو با دو گلی که مقابل بایرن مونیخ شد رکورد بیشترین گل زده در یک دوره از این رقابت ها را از آن خودش کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او که تا قبل از این بازی با 14 گل زده در کنار لیونل مسی قرار داشت توانست دو بار دروازه نویر را فرو بریزد تا با 16 گل زده هم رکورد مسی را بشکند و هم به رکوردی دست نیافتنی دست پیدا کند.

رونالدو این شانس را دارد که با بازی در فینال لیگ قهرمانان رکورد خود را بهبود ببخشد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرانلاین