تبیان، دستیار زندگی
خوزه ریگا، سرمربی جدید چارلتون از کسب پیروزی که تیمش برابر چارلتون داشته بسیار خوشحال است و از عملکرد رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی چارلتون نیز رضایت کامل دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش «گوچی» با گل سه امتیاز

رضا قوچان نژاد

چارلتون در خانه لیدز یونایتد در هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته اول انگلیس به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.


تک گل این دیدار توسط رضا قوچان نژاد به ثمر رسید. مهاجم ایرانی 90 دقیقه در ترکیب تیم انگلیسی حضور داشت.

چارلتون با این برد 38 امتیازی شد و همچنان در مکان هجدهم دسته اول انگلیس قرار دارد.

سرمربی چارلتون: می‌دانم «گوچی» چه توانایی‌هایی دارد

خوزه ریگا، سرمربی جدید چارلتون از کسب پیروزی که تیمش برابر چارلتون داشته بسیار خوشحال است و از عملکرد رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی چارلتون نیز رضایت کامل دارد.

وی درباره آخرین شرایط چارلتون در مسابقات دسته اول فوتبال انگلیس اظهار داشت: واقعا در دیدار مقابل لیدزیونایتد ما پیروزی با ارزشی را کسب کردیم و این پیروزی برای من و البته برای تیم اهمیت بالایی دارد.

خوزه ریگا: قوچان نژاد به اعتمادبه‌نفس بیشتری نیاز دارد. باید سخت‌تر تلاش کند. رضا برای کارهای هجومی و دفاعی باید سخت‌کوشی نشان دهد. کارهایی که قبلا کمتر انجام می‌داد. این اتفاقات برای تیم هم می‌تواند مطلوب باشد

وی تاکید کرد: ما برای کسب پیروزها و موفقیت های بعدی سخت تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و زمانی که من چنین نتایجی را از چارلتون می بینم حس خوبی به من دست می دهد.

مدیر سابق آکادمی باشگاه اث میلان درباره گلزنی رضا قوچان نژاد مقابل لیدزیونایتد نیز عنوان کرد: من خیلی خوبی می دانم که رضا(قوچان نژاد) چه کارهای می تواند در زمین مسابقه انجام دهد.می‌دانم که او چه توانایی‌هایی دارد. مقابل لیدز هم بازی خوبی انجام داد. در آن مسابقه رضا هم بخشی از بازی بود اما به طور کلی نمی‌توانم بگویم از گلزنی او سورپرایز شدم.

ریگا تاکید کرد: این بازیکن به اعتمادبه‌نفس بیشتری نیاز دارد. باید سخت‌تر تلاش کند. رضا برای کارهای هجومی و دفاعی باید سخت‌کوشی بیشتری نشان دهد. کارهایی که قبلا کمتر انجام می‌داد. این اتفاقات برای تیم هم می‌تواند مطلوب باشد.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس