تبیان، دستیار زندگی
هفته بیست و دوم رقابتهای لالیگا با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های الچه، بتیس و اتلتیکومادرید مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتلتیکو، رئال و بارسا را پایین کشید


هفته بیست و دوم رقابتهای لالیگا با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های الچه، بتیس و اتلتیکومادرید مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.


آتلتیکومادرید

تیم فوتبال اتلتیکومادرید در حضور بیش از 51 هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون با نتیجه پر گل 4 بر صفر میهمان خود رئال سوسیداد را از پیش روی برداشت تا به لطف شکست 3 بر 2 شنبه شب بارسا مقابل والنسیا برای نخستین بار در طول 18 سال گذشته به صدر جدول لالیگا صعود کند. در این بازی داوید ویا (38)، دیه گو کاستا (72)، ژوائو میراندا (74) و دیه گو (87) برای اتلتیکومادرید گل زدند.

در دیگر بازی مهم رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو تن به تساوی یک بر یک داد. در این بازی خسه رودریگز (65) برای رئال مادرید و ایبای گومز (73) برای بیلبائو گلزنی کردند. نکته جالب اینکه کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال و برنده توپ طلای سال 2013 در دقیقه 75 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا رئال 15 دقیقه پایانی را 10 نفره ادامه دهد.

نتایج کامل دیدارهای یکشنبه شب لالیگا به شرح زیر است:

* الچه یک - آلمریا صفر

* ئال بتیس 2 – اسپانیول صفر

* اتلتیکومادرید 4 - رئال سوسیداد صفر

* اتلتیک بیلبائو یک - رئال مادرید یک

در آخرین بازی این هفته دوشنبه شب ویارئال در خانه خود میزبان اوساسونا خواهد بود.

جدول رده‌بندی لالیگا:

1- اتلتیکومادرید 57 امتیاز

2- بارسلونا 54 امتیاز

3- رئال مادرید 54 امتیاز

4- اتلتیک بیلبائو 43 امتیاز

.

.

.

18- رئال وایادولید 20 امتیاز

19- رایووایکانو 17 امتیاز

20- رئال بتیس 14 امتیاز

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لالیگا