تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال المپیاکوس با غلبه بر منچستر یونایتد شگفتی‌ساز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ قهرمانان اروپا  و شکست یونایتد


تیم فوتبال المپیاکوس با غلبه بر منچستر یونایتد شگفتی‌ساز شد.


لیگ قهرمانان اروپا

در یک دیدار دیگر از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال المپیاکوس یونان در ورزشگاه خانگی خود در شهر پیرائوس میزبان منچستر یونایتد انگلیس بود. این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود المپیاکو به پایان رسید تا نخستین شگفتی مرحله یک هشتم نهایی در یونان رقم بخورد. دومینگوئز در دقیقه 38 و کمپبل 55 برای المپیاکو در این مسابقه گلزنی کردند.

المپیاکوس یونان در گروه سوم این رقابت‌ها پس از پاری سن ژرمن به عناون تیم دوم راهی مرحله حذفی شده بود و منچستر یونایتد در گروه اول این رقابت‌ها بالاتر از بایر لورکوزن به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی راه یافته بود.منچستر یونایتد با این شکست نخستین تیم میهمان لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم نهایی پس از انجام شش دیدار لقب گرفت. المپیاکوس در لیگ یونان با 74 امتیاز و 20 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین است و منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس هم اوضاع مناسبی ندارد و با 45 امتیاز در مکان ششم جدول جای دارد.

پیروزی پرگل دورتموند در سن‌پترزبورگ

تیم فوتبال بروسیا دورتموند در خانه زنیت سن‌پترزبورگ به پیروزی پرگل رسید.

در یک دیدار ار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در ورزشگاه خانگی خود میزبان بروسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها بود.این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود بروسیا دورتموند به پایان رسید.میختاریان در دقیقه 4 و رویس 5 و لواندوفسکی 61 و 71 برای دورتموند در این مسابقه گلزنی کردند و شاتوف در دقیقه 57 و هالک 69 (پنالتی) برای میزبان گلزنی کردند. شاگردان لوچانو اسپالتی در تیم سن‌پترزبورگ در مرحله گروهی این رقابت‌ها در گروه هفتم پس از اتلتیکو مادرید به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسیده بود و شاگردان یورگن کلاپ در گروه ششم به عنوان تیم نخست و بالاتر از آرسنال به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بودند.

دیوید مویس در مورد این دیدار گفت: این بدترین نمایش ما در اروپا بود. شکی در این زمینه ندارم. عملکرد تیمم خیلی ضعیف بود. به هیچ وجه آنطور که انتظار می‌رفت بازی نکردیم و شایسته کسب هیچ چیز از این دیدار نبودیم. درک خوبی از اتفاق‌هایی که در این دیدار رخ داد نداشتیم به همین خاطر انتخاب اینکه کدام بازیکن را از ترکیب بیرون بیاورم برایم سخت بود.

مویس: آنقدر بد بودیم که نمی‌دانستم کدام بازیکن را بیرون بکشم

سرمربی منچستریونایتد درپی شکست مقابل المپیاکوس یونان اعلام کرد بازیکناش آنقدر بد بوده‌اند که نمی‌دانسته کدام را از ترکیب بیرون بیاورد.منچستریونایتد در دیدار رفت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین المپیاکوس یونان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.الخاندرو دومنیگوئز 38 و جوئل کمپل 55 برای تیم میزبان گلزنی کردند تا تیمشان را به یک پیروزی ارزشمند رسانده و کاری ساده‌تر در دیدار برگشت در اولدترافورد داشته باشند.دیوید مویس در مورد این دیدار گفت: این بدترین نمایش ما در اروپا بود. شکی در این زمینه ندارم. عملکرد تیمم خیلی ضعیف بود. به هیچ وجه آنطور که انتظار می‌رفت بازی نکردیم و شایسته کسب هیچ چیز از این دیدار نبودیم. درک خوبی از اتفاق‌هایی که در این دیدار رخ داد نداشتیم به همین خاطر انتخاب اینکه کدام بازیکن را از ترکیب بیرون بیاورم برایم سخت بود.

مویس در ادامه گفت: پیش از این پیکار در شرایط خوبی قرار گرفته و از نظر ذهنی وضعیت مناسبی داشتیم اما به هیچ وجه آن را در زمین مسابقه نشان ندادیم. از نتیجه به دست آمده شگفت زده هستم. عملکردی که باید را نداشتیم. فکر نمی‌کردم دو گل بخوریم اما خودمان هم برای زدن گل تلاشی نکردیم. در حال حاضر بازیکنان هم شرایط خوبی ندارند زیرا می‌دانند نمایش بدی ارائه کردند اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که در کنار هم بمانیم. هنوز بازی برگشت باقی مانده است. در اولدترافورد همواره شب‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم در دیدار برگشت نیز یکی از همان بازی‌ها را شاهد باشیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر