تبیان، دستیار زندگی
در دیدارهای دوستانه بین المللی تیم های ملی آلمان و پرتغال در دقایق پایانی برابر اسپانیا و آرژانتین گلزنی کردند و پیروز شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقابل یک نیمه‌ای مسی و رونالدو


در دیدارهای دوستانه بین‌المللی تیم‌ های ملی آلمان و پرتغال در دقایق پایانی برابر اسپانیا و آرژانتین گلزنی کردند و پیروز شدند.

رونالدو و مسی

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و آلمان در حساس‌ترین دیدار دوستانه برابر هم صف آرایی کردند که جدال این دو تیم در زیر بارش شدید باران یک گل به سود آلمان به پایان رسید. در حالی که ماتادورها بهتر از حریف خود ظاهر شده بودند در دقیقه 88 بازی شوت زمینی و راه دور تونی کروس برتری تیم آلمان را به دنبال داشت.

اما آرژانتین و پرتغال هم در ورزشگاه اولدترافورد برابر هم صف آرایی کردند که آرژانتینی‌ها با وجود ارایه یک بازی برتر نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و در دقیقه 90 روی ضربه رافائل گوئررو دروازه خود را گشوده دیدند تا شکست دیگری را با تاتا مارتینو تجربه کنند. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تا پایان نیمه نخست در زمین حضور داشتند اما با شروع نیمه دوم به میدان نرفتند و تعویض شدند. تقابل این دو ستاره برتر فوتبال جهان چندان مهیج نبود و آنها شب آرامی را سپری کردند.

تیم ملی برزیل هم به روند بردهای خود با هدایت کارلوس دونگا ادامه داد و این بار در زمین اتریش 2 بر یک برنده شد. برای برزیل در این بازی داوید لوئیز(64) و روبرتو فیرمینو(83) گل زدند. در طرف دیگر الکساندر دراگوویچ(75- پنالتی) دروازه تیم برزیل را گشود.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* اسلواکی 2 - فنلاند یک

* بلاروس 3 - مکزیک 2

* یونان صفر - صربستان 2

* اسلوونی صفر - کلمبیا یک

* اتریش یک - برزیل 2

* استونی یک - اردن صفر

* رومانی 2 - دانمارک صفر

* اوکراین صفر - لیتوانی صفر

* مجارستان یک - روسیه 2

* ایرلند 4 - آمریکا یک

* ایتالیا یک ص- آلبانی صفر

* لهستان 2 - سوئیس 2

* پرتغال یک - آرژانتین صفر

* اسپانیا صفر - آلمان یک

* فرانسه یک - سوئد صفر

* اسکاتلند یک - انگلیس 3

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فیفا