تبیان، دستیار زندگی
یک سخنگوی پلیس افریقای جنوبی از کشته شدن سنزو میوا کاپیتان و دروازه بان تیم ملی فوتبال این کشور به ضرب گلوله در اواخر یکشنبه در نزدیکی ژوهانسبورگ خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قتل کاپیتان تیم ملی فوتبال افریقای جنوبی


یک سخنگوی پلیس افریقای جنوبی از کشته شدن ' سنزو میوا ' کاپیتان و دروازه بان تیم ملی فوتبال این کشور به ضرب گلوله در اواخر یکشنبه در نزدیکی ژوهانسبورگ خبر داد.

میواس

سرتیپ سولومون مک گاله گفت: میواس 27 ساله درشهرکی واقع در حدود 20 کیلومتری ژوهانسبورگ هدف گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان در گذشت.

به گفته وی ، جزئیات مربوط به این تیراندازی هنوز مشخص نیست و پلیس در حال تحقیق در این مورد در صحنه است .

یک باشگاه افریقای جنوبی که میوا سنگربان آن بود نیز مرگ وی را تایید کرد.

باشگاه اورلاندو-پایرتس در یک توییت گفت:خانواده باشگاه باکمال اندوه از مرگ' نابهنگام دروازه بان و کاپیتان شماره یک ما اطلاع حاصل کرده اند. '

میوا روز شنبه در شهر سویتو بازی کرد و از آمادگی دیدنی در رقابت های انتخابی اخیر برای جام ملتهای افریقا در سال 2015 بسر می برد.

سرتیپ سولومون مک گاله گفت: میواس 27 ساله درشهرکی واقع در حدود 20 کیلومتری ژوهانسبورگ هدف گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان در گذشت

مرگ کاپیتان تیم ملی فوتبال افریقای جنوبی دومین تراژدی برای ورزش این کشور ظرف سه روز پس از کشته شدن ' امبولاینی مولودزی ' قهرمان سابق دوی 800 متر جهان در یک سانحه رانندگی محسوب می شود.

این اتفاقات در حالی رخ داد که قرار است تیم ملی فوتبال ایران از روز 23آبان ماه اردوی آمادگی خود را در این کشور به مدت 10 روز برگزار کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبرگزاری فرانسه