تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال رئال مادرید با تمام ستاره‌هایش برای دیدار با پرسپولیس به ایران می آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئال مادرید برای دیدار با پرسپولیس به تهران می‌آید


تیم فوتبال رئال مادرید با تمام ستاره‌هایش برای دیدار با پرسپولیس به ایران می آید.

رئال مادرید و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس یکی، دو هفته پیش از طریق یکی از فوتبالدوستان ایرانی که ساکن اروپاست و ارتباط نزدیکی با فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید دارد درخواستی برای بازی دوستانه به این باشگاه ارسال کرد.

مسئولان باشگاه رئال مادرید این درخواست را بررسی کرده و برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند.

بر اساس توافقات صورت گرفته قرار است نامه رسمی رئالی‌ها در این زمینه تا پایان هفته به باشگاه پرسپولیس اعلام شود.

نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه این است که رئال مادرید با تمامی ستاره‌های خود از جمله کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس، کریم بنزما، سرخیو راموس، گرت بیل و ... در کنار مربیان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقی بسیار بزرگ برای فوتبال ایران رخ دهد.

هنوز تاریخ قطعی این دیدار مشخص نشده و به احتمال زیاد تا پایان این هفته زمان دقیق برگزاری این بازی دوستانه تعیین می شود. گفته می‌شود کهکشانی‌ها پیش از آغاز فصل 2014-2015 به ایران می آیند.

نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه این است که رئال مادرید با تمامی ستاره‌های خود از جمله کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس، کریم بنزما، سرخیو راموس، گرت بیل و ... در کنار مربیان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقی بسیار بزرگ برای فوتبال ایران رخ دهد

قرار است این دیدار دوستانه آغازی برای همکاری های مشترک دو باشگاه باشد و دو طرف در آینده ای نزدیک جهت توافق های بعدی با یکدیگر مذاکره خواهند کرد.

رویانیان در گفت وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا