تبیان، دستیار زندگی
هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا با شکست اوساسونا و گلزنی جواد نکونام به تیم رئال مادرید پیگیری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی نکونام در "سانتیاگو برنابئو"

جواد نکونام

هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا با شکست اوساسونا و گلزنی جواد نکونام به تیم رئال مادرید پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا شب گذشته(یکشنبه شب) با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال رئال مادرید درحالی که تا دقیقه 50 از مهمان خود اوساسونا عقب بود، موفق شد با نتیجه 3 بر یک این تیم قعرنشین را شکست دهد.

در این دیدار پربرخورد که در ورزشگاه "سانتیاگو برنابئو" برگزار شد، جواد نکونام هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا در دقیقه 20 ضربه ارسالی پلاسیل از جناح چپ را با ضربه سر به گل برتری این تیم تبدیل کرد. این پنجمین گل نکونام در فصل جاری لالیگا بود. اما راموس (50)، هیگوآین (64) و آرین روبن (2 + 90) گل‌های برتری رئال را به ثمر رساندند.

جواد نکونام و مسعود شجاعی بازیکنان ایرانی تیم اوساسونا 90 دقیقه این تیم را در دیدار برابر رئال همراهی کردند. در این بین مسعود شجاعی در دقیقه 45 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد، ضمن اینکه اوساسونا از دقیقه 83 به دنبال اخراج خوآن فران با 10 بازیکن به بازی ادامه داد.

جواد نکونام

نتایج سایر دیدارهای هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا به شرح زیر است:
* بارسلونا 5 - دپورتیوو لاکرونیا صفر
* سویا یک - نومانسیا صفر

* ویارئال 2 - مایورکا صفر

* ختافه صفر - راسینگ سانتاندر یک

* رکرتیوو هوئلوا 2 - اسپورتینگ گیخون صفر

* وایادولید یک - رئال بتیس 3

* مالاگا 4 - اسپانیول صفر

* اتلتیک بیلبائو 3 - والنسیا 2

* آلمریا یک - آتلتیکومادرید یک

در جدول رده بندی رقابت های لالیگا بارسلونا با 50 امتیاز صدرنشین است و تیم های رئال مادرید با 38 امتیاز (تفاضل گل 13+)، سویا 38 امتیاز (تفاضل گل 12+) و والنسیا 34 امتیاز رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند. اسپانیول با 15 امتیاز، مایورکا 14 امتیاز و اوساسونا 13 امتیاز سه تیم قعرنشین این مسابقات محسوب می شوند.