تبیان، دستیار زندگی
/ مورینیو: تیم برتر شكست را پذیرفت و سزاوار آن نبود! وداع چلسی‎‎ با جام‎ قهرمانی اروپا بی‌تردید تیم بهتر شكست را پذیرفت و سزاوار این ناكامی نبود اما فوتبال بعضی وقت‌ها بی‌رحم است.» این اظهارنظر مورینیو سرمربی چلسی پس از شكست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/دیدار برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا/

مورینیو:
تیم برتر شكست را پذیرفت و سزاوار آن نبود!


وداع چلسی‎‎ با جام‎ قهرمانی اروپا

بی‌تردید تیم بهتر شكست را پذیرفت و سزاوار این ناكامی نبود اما فوتبال بعضی وقت‌ها بی‌رحم است.»

این اظهارنظر مورینیو سرمربی چلسی پس از شكست یك بر صفر در دیدار برگشت مرحله‌ی نیمه پایانی لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قهرمان انگلستان در آنفیلد برابر لیورپول شكست را پذیرفت تا فصل رویایی‌اش كامل نشود.

مورینیو پس از پایان دیدار به نشانه‌ی گل مشكوك و زود هنگام لیورپول گفت:« پشتیبانی هواداران لیورپول بی‌نظیر بود. البته هیاهوی آنها روی تیم من تاثیری نداشت، اما شاید مردان دیگر و یا نتیجه را تغییر داد. كمك داور این دیدار اشتباه كرد. او را بیاورید و بپرسید چرا گل را پذیرفت. برای پرچم زدن به نشانه‌ی گل باید توپ به طور كامل از خط دروازه گذشته باشد. شما هم باید به طور كامل از این موضوع مطمئن باشید. تیم بهتر در این دیدار شكست را پذیرفت و بی‌تردید سزاوار آن نبود اما فوتبال بعضی وقت‌ها بی‌رحم است.»

با این وجود مرد جاه طلب پرتغالی می‌خواهد لیورپول در دیدار نهایی لیگ قهرمانان پیروز شود:« از صمیم قلب آرزو می‌كنم قهرمان شوند چرا كه اگر این كار را انجام بدهند این افتخار به تیمی از لیگ برتر انگلستان می‌رسد.»