با توجه به در پیش بودن فینال جام باشگاههای اروپا كه بین دو تیم آث میلان و یوونتوس در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار می شود ، بخش ورزشی تبیان گزارش ویژه ای را تهیه نموده است كه تقدیم حضور شما علاقه مندان می گردد . لازم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با تبیان به استقبال فینال ایتالیایی اولدترافورد بروید

با توجه به در پیش بودن فینال جام باشگاههای اروپا كه بین دو تیم آث میلان و یوونتوس در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار می شود ، بخش ورزشی تبیان گزارش ویژه ای را تهیه نموده است كه تقدیم حضور شما علاقه مندان می گردد .
لازم به ذكر است كه این بخش به سه نفر از شركت كنندگان در پیش بینی نتیجه این بازی به قید قرعه از لیست جوایز روزانه تبیان هدایایی اهدا خواهد نمود .

     






  

نبرد غولهای ایتالیا در منچستر

چهارشنبه شب دیدار فینال جام قهرمانان باشگاههای اروپا را در منچستر انگلیس دو تیم آث میلان و یوونتوس هر دو از ایتالیا برگزار می كنند .

 

ورزشگاه تاریخی اولدترافورد منچستر شاهد یكی از زیباترین و حساس ترین دیدارهای فصل است . یوونتوس ملقب به بانوی پیر ایتالیا در مرحله نیمه نهایی یكی از مدعیان اصلی جام یعنی رئال مادرید را مغلوب كرد و در سوی دیگر میلانیها با حذف همشهری خود ، تیم اینتر ، به دیدار نهایی راه یافتند .

سران دو باشگاه برای تماشای این دیدار مهیج ، ایتالیا را به مقصد منچستر ترك خواهند كرد . برلوسكونی مالك میلان و موگی رئیس یووه چشم به جام قهرمانی دوخته اند و در این راه امیدشان به تفكرات مربیان و تلاشهای بازیكنان است .

    

لیپی و آنچلوتی دو مربی بزرگ در فوتبال ایتالیا ، قهرمان اروپا را مشخص خواهند كرد .

    

در آسمان اولدترافورد ستاره گانی چون دل پیرو ، داویدز و ترزه گه از یووه و مالدینی ، شوچنكو و كاستا از میلان درخشان خواهند بود .