تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی برزیل که انتظار می رفت پس از ارائه بازیهای قابل قبول به همراه این تیم در بزرگترین رویداد فوتبال جهان تیم مطرحی را برای آینده انتخاب کند مانند بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال ایران، اروپا را به مقصد تیم های عربی
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوچان نژاد به الکویت پیوست


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام‌جهانی برزیل که انتظار می رفت پس از ارائه بازیهای قابل قبول به همراه این تیم در بزرگترین رویداد فوتبال جهان تیم مطرحی را برای آینده انتخاب کند مانند بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال ایران، اروپا را به مقصد تیم های عربی ترک کرد و به تیم الکویت پیوست.


رضا قوچان نژاد

گوچی که سابقه بازی در استاندارد لیژ بلژیک را دارد بعد از پشت سرگذاشتن یک نیم فصل در چارلتون انگلیس به تیم فوتبال الکویت پیوست. قوچان نژاد بعد از اشکان دژاگه دومین بازیکن تیم ملی کشورمان است که فوتبال اروپا را به مقصد بازی در کشورهای حاشیه خلیج فارس ترک می کند.

گوچی که در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل تک گل تیم ملی ایران را مقابل بوسنی و هرزگوین به ثمر رساند در نیم فصل حضورش در چارلتون در 15 بازی یک گل به ثمر رساند.

قوچان نژاد که در کودکی به همراه خانواده خود هلند مهاجرت کرد فوتبال خود را با تیم هیرنفین آغاز کرد سپس مدتی در تیم های گو اهد ایگلز، اف سی امن و کامبور در لیگ هلند بازی کرد. در سال 2011 او به تیم فوتبال سنت ترویدن در لیگ بلژیک پیوست و در دو سال حضور خود در این تیم در 31 بازی 18 گل  به ثمر رساند.

در سال 2013 گوچی به استاندارد لیژ پیوست و در 10 بازی برای این تیم 4 گل به ثمر رساند. به دلیل نیمکت نشینی در استاندارد لیژ او چارلتون را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و به این تیم لیگ یکی انگلیس پیوست و در نهایت هم از این تیم انگلیسی به الکویت پیوست.

بهمن اسدی
بخش ورزشی تبیان