تبیان، دستیار زندگی
درحالی که از مدتها قبل صحبت‌هایی در مورد وجود اختلاف بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود، رئیس این هیات مدیره پاسخ اظهارات مدیرعامل را داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اختلاف در پرسپولیس اوج می‌گیرد


درحالی که از مدتها قبل صحبت‌هایی در مورد وجود اختلاف بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود، رئیس این هیات مدیره پاسخ اظهارات مدیرعامل را داد. سیاسی در پاسخ به اظهارات رحیمی مبنی بر اینکه "مگر باشگاه سخنگو ندارد که ایشان حرف می‌زند" گفت: اگر باشگاه سخنگو دارد پس چرا علیرضا رحیمی جواب مرا می‌دهد؟


دایی و رحیمی

به نظر می‌رسد پای اختلافات علیرضا رحیمی و اعضای هیات مدیره که حمیدرضا سیاسی در راس آن قرار دارد به تدریج به رسانه‌ها باز می‌شود. در حالی که سیاسی از کنار گذاشتن رحیمی از هیات مدیره باشگاه با حفظ سمت مدیرعاملی خبر داده بود، رحیمی نسبت به این مسئله معترض شده و گفته است که فقط وزارت ورزش در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

رحیمی همچنین از صحبت‌های سیاسی در رسانه‌ها انتقاد کرده که "چرا با وجود سخنگوی باشگاه، رئیس هیات مدیره در مورد همه چیز اظهار نظر می‌کند".

سیاسی این‌بار از صحبت‌های رحیمی علیه مدیرعامل باشگاه استفاده کرده و البته بدون آنکه اختلافش را با رحیمی تایید کند، توپ را به زمین وی می‌اندازد. سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: اگر باشگاه سخنگو دارد، چرا رحیمی جواب مرا می‌دهد؟ اگر رحیمی به وجود سخنگو در باشگاه معتقد است، پس باید سخنگو جوابم را بدهد نه ایشان.

وی البته اختلافش با رحیمی را تکذیب کرد و یادآور شد: من با هیچ کس اختلافی ندارم و کارم را انجام می‌دهم. من جایگاهم را در پرسپولیس می‌شناسم و در حد و حدود خودم صحبت می‌کنم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس همچنین با بیان اینکه اسپانسر باشگاه تاکنون از 5 میلیارد و 500 میلیون، 2 میلیارد پرداخت کرده است، گفت: قرار است در هفته اول شهریورماه ما بقی پول به باشگاه واریز شود.

به نظر می‌رسد یکی از موارد اختلاف رحیمی با اعضای هیات مدیره، عدم تزریق پول به باشگاه و تحت فشار قراردادن مدیرعامل باشد. مسئله‌ای که حتی امیر عابدینی رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس آنرا تایید کرده بود.

سیاسی در این‌بار هم گفت: اینطور نیست که اسپانسر به خاطر تحت فشار قراردادن رحیمی پول ندهد. مشکلاتی وجود دارد برای اینکه این اتفاقات بیفتد. به عنوان مثال اسپانسر از اینکه باشگاه قبلا با شرکت‌های دیگر قرارداد بسته، گلایه مند است چون این مشکل مانع بستن قراردادهای جدید می‌شود.

رئیس هیات مدیره در ادامه تصریح کرد: گلایه از شخص مدیرعامل باشگاه نیست. گلایه از کل سیستم باشگاه‌ است. ما ابتدا باید تکلیف قراردادهای قبل را مشخص کنیم که در این مدت خواجه وند (یکی از اعضای هیات مدیره) گام‌های بلندی برداشته است.

وی همچنین از جلسه اعضای هیات مدیره با علی دایی در هفته آینده خبر داد و گفت: قرار است روز دوشنبه هفته بعد با دایی جلسه‌ای برگزار کنیم تا درباره مسائل روز تیم صحبت‌هایی انجام دهیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان با بیان اینکه راه حل‌ها و اتفاقاتی برای پرداخت قرارداد بازیکنان در شرف وقوع است، خاطرنشان کرد: منابع مالی ما طوری نیست که بخواهیم بدهی‌های سال‌های قبل را بپردازیم. اولویت ما پرداخت هزینه‌ها و قراردادهای فصل جاری است. البته رحیمی هم یکسری برنامه‌ها را تدارک دیده تا بتوانیم پاسخگوی بدهی‌های موجود باشیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر