تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تیم سابقش در اسپانیا قراردادی دو ساله امضا کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکونام با اوساسونا دو ساله بست


هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تیم سابقش در اسپانیا قراردادی دو ساله امضا کرد.

نکونام

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که  جواد نکونام روز چهارشنبه در دیدار دوستانه اوساسونا مقابل اتلتیک بیلبائو پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

باشگاه اوساسونا بازگشت هافبک تیم ملی فوتبال ایران به پامپلونا پس از دو سال غیبت را تأیید کرد. نکونام که در جام‌جهانی 2014 برزیل برای ایران بازی کرد در پامپلونا حاضر شد و قراردادی دوساله با باشگاه سابقش امضا کرد.

این هافبک ایرانی که امسال 34 ساله می‌شود تمایل خود را برای پیوستن به اوساسونا در ماه می نشان داد و در جولای با این باشگاه به توافق رسید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو سال دوری از فوتبال اروپا به باشگاه اوساسونا بازگشت تا قراردادی دو ساله با این تیم به امضا برساند.

نکونام ساعت 13 یکشنبه به وقت محلی وارد بیلبائو شد و از آنجا به پامپلونا رفت. نکونام که به همراه همسر و فرزند خود به اسپانیا سفر کرده در هتلی در پامپلونا با پتارواسیلویج مدیرورزشی اوساسونا دیدار کرد.

این هافبک ایرانی که امسال 34 ساله می‌شود تمایل خود را برای پیوستن به اوساسونا در ماه می نشان داد و در جولای با این باشگاه به توافق رسید

مدیربرنامه های نکونام هم وارد پامپلونا شد تا قرارداد نکونام با اوساسونا رسما به امضا برسد.

نکونام دوشنبه ساعت 19:00 به وقت تهران در مراسم معارفه ای در ورزشگاه السادار به هواداران و خبرنگاران معرفی می شود. نکونام چهارمین خرید این فصل اوساسونا خواهد بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس