تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه پیوستن به لیگ آدلانته اسپانیا قرار دارد. کریم انصاری فرد مهاجم جوان تیم ملی ایران برای مذاکره با چند تیم اسپانیایی وارد این کشور شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فرد در دوراهی اوساسونا-ساراگوسا


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه پیوستن به لیگ آدلانته اسپانیا قرار دارد. کریم انصاری فرد مهاجم جوان تیم ملی ایران برای مذاکره با چند تیم اسپانیایی وارد این کشور شد.

انصاری فرد

انصاری فرد که پیش از این اعلام کرده بود می خواهد این فصل را در اروپا بازی کند، مورد توجه چند تیم اسپانیایی از جمله اوساسونا و ساراگوسا قرار گرفته است.

پیش از این صحبت از حضور انصاری فرد در لیگ های یونان و روسیه بود که کریم این پیشنهادات را رد کرد چون تصمیم داشت در لیگی معتبر بازی کند.

هفته پیش هم بحث پیشنهاد تنه ریف اسپانیا به انصاری فرد مطرح شد اما این پشنهاد چندان جدی نبود. بالاخره بخت به انصاری فرد رو کرد و دو پیشنهاد خوب از تیمهای اوساسونا و ساراگوسا به دست او رسید.

ساراگوسا تیمی معتبرتر از اوساسونا در اسپانیا است و شانس بیشتری هم برای صعود به لالیگا دارد اما ظاهرا تمایل قلبی انصاری فرد به حضور در اوساسونا است. حضور نکونام در اوساسونا باعث شده کریم تمایل بیشتری به حضور در این باشگاه داشته باشد.

نوتیسیاس دِناوارا: اوساسونا و ساراگوسا خواهان جذب انصاری‌فرد

سفر کریم انصاری فرد به اسپانیا سبب شده تا رسانه های اسپانیایی زبان به حضور مهاجم ایرانی در این کشور پرداخته و درباره مقصد آینده او گمانه زنی کنند.

سایت اسپانیایی زبان نوتیسیاس دِناوارا اعلام کرد که 2 باشگاه فوتبال اسپانیا خواهان جذب کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران هستند. سایت خبری «نوتیسیاس دِناوارا» (اخبار ناوارا) اعلام کرد کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران در فهرست خرید اوساسونا در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال قرار گرفته و این باشگاه در صدد آن است که پیش از پایان مهلت خرید و فروش بازیکنان، یعنی ظرف 10 روز آینده با مهاجم تیم تراکتورسازی که بازیکن آزاد است، قرارداد ببندد.

طبق ادعای این سایت، انصاری‌فرد علاوه بر اوساسونا پیشنهادات دیگری هم دریافت کرده است که یکی از آنها از سوی تیم تنه‌ریف بوده است که روز سه‌شنبه اعلام شد انتقال این مهاجم ایرانی به آن منتفی است.

دیگر تیمی که سایت نوتیسیاس دناوار ادعا کرده خواهان به خدمت گرفتن انصاری فرد شده، ساراگوسا است. ساراگوسا که یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار اسپانیا محسوب می شود و این فصل در لیگ دو اسپانیان آدلانته لیگ حضور دارد، برای خط حمله خود به این مهاجم ایرانی پیشنهاد داده است. ساراگوسا ابتدا مسعود شجاعی را زیر نظر داشت اما قیمت بالای هافبک ایرانی آنها را از جذب مسعود منصرف کرد.

هفته پیش هم بحث پیشنهاد تنه ریف اسپانیا به انصاری فرد مطرح شد اما این پشنهاد چندان جدی نبود. بالاخره بخت به انصاری فرد رو کرد و دو پیشنهاد خوب از تیمهای اوساسونا و ساراگوسا به دست او رسید

این سایت با اشاره به اظهارات اخیر انصاری‌فرد مبنی بر عدم تمایل وی برای ماندن در فوتبال ایران، ادعا کرده است که اوساسونا بیش از 2 مشتری دیگر مهاجم پیشین پرسپولیس به جذب وی نزدیک است هرچند برخی مشکلات انتقال انصاری فرد را به پامپلونا پیچیده کرده است.

کریم در فرودگاه بیلبائو

کریم انصاری فرد به احتمال زیاد همبازی جواد نکونام در اوساسونا می شود. رسانه های اسپانیایی عکس مهاجم تیم ملی ایران را در فرودگاه بیلبائوی اسپانیا در کنار مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا منتشر کردند.

سایت diariodenavarra اسپانیا درباره این موضوع نوشته: مدیران اوساسونا مشغول مذاکره با کریم انصاری فرد مهاجم 24 ساله تیم ملی ایران هستند. او به همراه پیتر واسیلویچ مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا در فرودگاه بیلبائو دیده شد و عکس او خیلی زود در شبکه های اجتماعی منتشر شد. انصاری فرد در شرایطی برای مذاکره با اوساسونا به اسپانیا رفته که گفته می شد او از لیگ روسیه پیشنهاد دارد اما گویا او فصل جدید را در کنار نکونام شروع خواهد کرد.

زابالتا: انصاری‌فرد یکی از گزینه‌های ما برای خط حمله است

خاویر زابالتا مدیرورزشی باشگاه اوساسونا خبر علاقه این باشگاه به کریم انصاری فرد را تایید کرد.  زابالتا  درباره جذب کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران گفت: باشگاه می‌خواهد تا شروع رقابت‌های دسته دو اسپانیا تمامی نقاط ضعف خود را برطرف سازد. یکی از نقاط ضعف ما خط حمله است و نیاز داریم هر طور شده تا قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی یک مهاجم جذب کنیم. کریم انصاری فرد یکی از گزینه‌های ما برای خط حمله است. در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستیم و دوست داریم انصاری‌فرد را برای فصل جدید لیگ دسته دو اسپانیا در ترکیب خود داشته باشیم.

کریم انصاری فرد و کانه دو مهاجمی هستند که باشگاه اوساسونا درحال مذاکره با آنهاست تا یکی را در روز‌های باقی‌مانده به ترکیب خود اضافه کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: برنا