تبیان، دستیار زندگی
هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی استقلال و سپاهان به دلیل صدرنشینی دو تیم جذاب تر از همیشه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال- سپاهان ؛جذاب‌تر از همیشه


هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی استقلال و سپاهان به دلیل صدرنشینی دو تیم جذاب‌تر از همیشه است.

آندرانیک تیموریان اعتقاد دارد استقلال در هفته های آینده فوتبال زیباتری را به نمایش خواهد گذاشت. ستاره ملی پوش آبی ها می گوید این تیم رفته رفته بهتر خواهد شد چون در حال حاضر ملی پوشان خسته هستند و نفرات جدید هم برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارند. صحبت های آندو را در ادامه می خوانید.

تیموریان

بازی با استقلال خوزستان چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود و همانطور که دیدید ما توانستیم در وقت‌های اضافه برنده از میدان خارج شویم. هوشیار بودیم و توانستیم از موقعیتی که به دست آوردیم بهترین استفاده را ببریم.

شاید اگر پنالتی در نیمه اول گل می‌شد جریان بازی هم تغییر می‌کرد؟

شاید اینطور می شد اما دیگر نمی توانیم به اتفاقات آن بازی فکر کنیم. از دست دادن پنالتی هم جزو اتفاقات فوتبال است و مهم این است که ما توانستیم بازی را ببریم.

به نظر می‌رسد استقلال هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است؟

طبیعی است چون لیگ تازه شروع شده و ما تغییراتی داشته ایم. به زمان نیاز داریم تا هماهنگ‌تر ‌شویم. مشکل دیگری هم که داریم این است که بازیکنان ملی ما خسته هستند و فکر می‌کنم با توجه به اینکه تیم تازه از بدنسازی خارج شده و بازیکنان ملی هم تازه به تیم اضافه شده‌اند تا هفته پنجم و ششم به مرز کامل آمادگی برسیم. ما رفته رفته بهتر می شویم و بازیهای زیباتری به نمایش می گذاریم.

بازی هفته آینده مقابل سپاهان را چطور می‌بینی؟

بازیهای استقلال و سپاهان همیشه جذاب و دیدنی بوده است. امسال هم با توجه به اینکه هر دو تیم مدعی هستند و در صدر جدول قرار دارند بازی از همیشه حساس تر است. به نطر من هر تیمی که باهوش تر باشد برنده می شود.

بازیهای استقلال و سپاهان همیشه جذاب و دیدنی بوده است. امسال هم با توجه به اینکه هر دو تیم مدعی هستند و در صدر جدول قرار دارند بازی از همیشه حساس تر است. به نطر من هر تیمی که باهوش تر باشد برنده می شود

شنیده‌ای که قرار است قراردادهایتان کم شود؟

بهتر است این سوالات را از مدیریت بپرسید. من در این باره حرفی ندارم. قراردادها کم بوده و حتما لازم است باز هم کمتر شود!

قبل از شروع لیگ گفته می‌شد تو یکی از کاپیتان‌های استقلال هستی اما دیدیم که هاشم بیگ‌زاده کاپیتان شد؟

این مسایل اهمیتی برای آندرانیک تیموریان ندارد. هرگز حرفی درباره کاپیتانی نزده ام و فقط استقلال برایم مهم است. اینها مسایلی است که سرمربی تیم تعیین می کند و من نمی توانم درباره آن حرف بزنم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: برنا