تبیان، دستیار زندگی
متیاز باارزش برای استقلال اهواز تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یك بازی پرانتقاد ،مقابل استقلال اهواز به تساوی دست یافت. در این دیدار كه در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت رحیم رحیمی مقدم برگزار شد ، تیم پرسپولیس علیرغم امتیاز می...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی پرانتقاد پرسپولیس و یك امتیاز باارزش برای استقلال اهواز

تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یك بازی پرانتقاد ،مقابل استقلال اهواز به تساوی دست یافت.

در این دیدار كه در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت رحیم رحیمی مقدم برگزار شد ،

تیم پرسپولیس علیرغم امتیاز میزبانی و در حالیكه از حمایت 15 هزار تماشاگربرخوردار بود با ارائه یك بازی ضعیف ، سردرگم و بی هدف مقابل آبی پوشان اهوازی تن به تساوی داد تا همچنان این تیم با انتقاد شدیدی از سوی هوادارانش مواجه باشد.

درنیمه اول پرسپولیس با وجود اینكه در اكثر دقایق صاحب توپ و میدان بود ولی برنامه مشخصی برای عبور از دفاع استقلال اهواز و گشودن دروازه این تیم نداشت و كمتر به روی دروازه حریف صاحب موقعیت جدی گلزنی شد تا وقت اول را بدون گل سپری كند.

با شروع نیمه دوم و صحبت های وینكو بگوویچ  پرسپولیس آهنگ تهاجمی تری به خود گرفت و به ویژه با آمدن كریم باقری به جای حمید استیلی كاملا میانه میدان را از آن خود كرد و حملات گسترده ای روی دروازه استقلال اهواز تدارك دید اما دفاع هوشیارانه تیم میهمان و درخشششیحطاوی سنگربان این تیم مانع از نتیجه گیری میزبان شد.

دقیقه 74 ضربه سر باقری می رفت درون دروازه استقلال اهواز جای گیرد كه واكنش زیبایشیحطاوی مانع از به ثمر رسیدن یك گل حتمی شد .

دقایقی بعد ضربه ایستگاهی جواد كاظمیان با واكنش به موقع سنگربان استقلال اهواز با برخورد به دیرك افقی دروازه به بیرون رفت .

حملات پرسپولیس در پانزده دقیقه پایانی به اوج خود رسید ولی دفاع همه جانبه و پرتعداد اهوازی ها اجازه نداد پرسپولیس برتری خود را تثبیت كند تا در روزی كه پرسپولیس می توانست با توقف سایر مدعیان فاصله خود را با صدر جدول كمتر كند ، به حداقل امتیاز دست یافت تا در آستانه" دربی " سنتی بازهم موج انتقادات از این بالا بگیرد.

لازم به ذكر است كه در پایان بازی مسئولان برگزاری لیگ مانع از انجام آزمایش دوپینگ شدند .