تبیان، دستیار زندگی
پس از نشست كمیته تیم‌های ملی، تصمیم گرفته شد كه منصور ابراهیم زاده همچنان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیم‌زاده جانشین کلمنته شد!!!

ابراهیم‌زاده جانشین کلمنته شد!!!

پس از نشست كمیته تیم‌های ملی، تصمیم گرفته شد كه منصور ابراهیم زاده همچنان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد.

به نقل از فارس،‌ نشست اعضای كمیته تیم‌های ملی با حضور حسن غفاری، عباس ترابیان، فریده شجاعی، مسعود معینی،‌ منصور ابراهیم زاده،‌ احمد ابراهیمی و افشین پیروانی در فدراسیون برگزار شد. در پایان، بنا بر تصمیم نهایی اعضا، منصور ابراهیم زاده مسئولیت هدایت تیم ملی را عهده دار شد.

طبق تصمیم نهایی اعضای كمیته تیم های ملی، ابراهیم زاده موظف به برنامه ریزی برای تیم و اعلام اسامی نفرات ملی‌پوش و هدایت تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 شد. نشست اعضای كمیته تیم های ملی ساعت 18 به پایان رسید.

ابراهیم‌زاده: بهترین‌ها را به تیم ملی فوتبال دعوت خواهیم كرد

سرمربی موقت تیم ملی فوتبال گفت: مقدمات برای آشنایی با شرایط ملی‌پوشان انجام شده و در این زمینه بهترین‌ها را دعوت خواهیم كرد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با فارس، اظهار داشت: برای در اختیار داشتن تمام بازیكنان به ویژه لژیونرها كه در امارات و اروپا شاغل هستند، برنامه‌های خاصی داریم.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات لازم برای آشنایی با شرایط بازیكنان ملی‌پوش انجام شده و در این زمینه بهترین‌ها را به اردو دعوت خواهیم كرد. همچنین با برنامه‌ریزی مناسب می‌خواهیم اسامی بازیكنان را در نیمه دوم اسفند ماه معرفی كنیم.

وی درباره دستیارانش در تیم ملی اظهار داشت: افشین پیروانی، كریم بوستانی و ماركا آقاجانیان همراه نناد نیكولیچ، در كار فنی تیم ملی خواهند بود. به فعالیتمان با آنها ادامه خواهیم داد.

ابراهیم زاده راجع به انتخاب نفرات تیم ملی "ب" گفت: در نشست کمیته تیم های ملی بحثی در این زمینه انجام نشد. در روزهای آینده برای معرفی كادر فنی و بازیكنان جلساتی خواهیم داشت.

تیم ملی فوتبال اول فروردین ماه با بحرین دیدار می‌كند

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین روز فروردین ماه، در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی بحرین می‌رود.

به نقل از فارس، پس از نشست اعضای كمیته تیم های ملی، قرار شد كه این تیم با مربیگری منصور ابراهیم زاده، فعالیتش را با معرفی بازیكنان ملی پوش در 15 اسفند ماه ادامه دهد.

این تیم پس از معرفی بازیكنان در بیستم اسفند ماه، با هدایت ابراهیم زاده تمرینات را آغاز خواهد كرد تا برای برگزاری دیدار دوستانه با بحرین و دیدار رسمی مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 با كویت آماده شود.

ایران در اولین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل مقابل سوریه متوقف شد.