تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال جوانان ایران با پیروزی بی فایده برابر یمن مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا را به پایان رساند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی بی حاصل جوانان برابر یمن

جوانان ایران

تیم فوتبال جوانان ایران با پیروزی بی فایده برابر یمن مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا را به پایان رساند.

به نقل از مهر، در روز پایانی مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا تیم های ایران و یمن از گروه A این مسابقات برابر هم به میدان رفتند که در پایان این دیدار تیم جوانان کشورمان با نتیجه 2 بر صفر برابر یمن به پیروزی دست یافت.

در این دیدار تشریفاتی و پربرخورد که زیبایی های فوتبال را تحت تاثیر قرار داده بود، ایمان موسوی (38) و جلال علی محمدی(89) گل های شاگردان نیکولیچ را به ثمر رساندند. ضمن اینکه احمد امیرکامدار در دقیقه 25 و محمد عمر در دقیقه 68 به دلیل خطای شدید از زمین مسابقه اخراج شدند.

جوانان ایران

در این مسابقه که ورزشگاه بن جلاوی شهر الخبر عربستان و با قضاوت کیم دونگ از کره جنوبی برگزار شد، محمد صالح خلیل آزاد، علی درخشان، احمد امیرکامدار، شهریار شیروند، سعید حلافی(71-جلال علی محمدی)، بختیار رحمانی، حسن جعفری(60-آرمن طهماسیان)، هادی عزیزی، ایمان موسوی(87-سروش رفیعی)، رسول کر و شجاع خلیل زاده نفرات تیم جوانان کشورمان را تشکیل داده بودند.

با این پیروزی تیم جوانان ایران 3 امتیازی شد و در رده سوم گروه A این مسابقات قرار گرفت، یمن هم بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. عربستان و ژاپن از این گروه صعود کردند.

همچنین در پایان این مسابقه از داود نوشی صوفیانی و بختیار رحمانی 2 بازیکن تیم جوانان ایران تست دوپینگ گرفته شد.