تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از دیدار با امارات برابر تیم فوتبال قطر به پیروزی دست یافت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی برابر قطر با بازگشت باقری

کریم باقری

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از دیدار با امارات برابر تیم فوتبال قطر به پیروزی دست یافت.

به گزارش گزارش گروه ورزشی تبیان، تیم فوتبال کشورمان یکشنبه شب در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه السد قطر برگزار شد، از سد میزبان خود، تیم ملی قطر، با نتیجه یک بر صفر گذشت.

در این دیدار پر برخورد، غلامرضا رضایی در دقیقه 78 گل برتری تیم فوتبال کشورمان را به ثمر رساند. ضمن اینکه در جریان این مسابقه ستار زارع، محمدرضا خلعتبری و پیروز قربانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

علی دایی در جریان این بازی تدارکاتی از مهدی رحمتی(46- وحید طالب لو)، پیروز قربانی، جلال حسینی، ستار زارع(65- احمد آل نعمه)، حسین کعبی، مازیار زارع(73- کیانوش رحمتی)، کریم باقری، محمد نوری(65- مجید غلامنژاد)، محمدرضا خلعتبری(65- میثم بائو)، جلال رافخواهی(65- مهدی سیدصالحی) و غلامرضا رضایی استفاده کرد.

متسو که در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی در دوحه با تیم سابقش امارات، مغلوب شاگردان دایی شده بود، بار دیگر برابر این تیم طعم شکست را چشید تا همچنان در حسرت پیروزی برابر ایران باقی بماند.

از سوی دیگر بازگشت کریم باقری به تیم ملی پس از 2549 روز دوری از این تیم و اعتراض شدید علی دایی به عملکرد داور که با تذکر جدی این داور قطری مواجه شد، از نکات جالب توجه این دیدار بود.

تیم فوتبال کشورمان در روز چهارم از مرحله نهایی گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی روز چهارشنبه 29 آبانماه (19 نوامبر) میهمان امارات خواهد بود، دیداری که از گروه B این رقابت ها برگزار خواهد شد.